نامه‌های شهید محسن وزوایی برای اولین بار منتشر شد

برادر شهید محسن وزوایی، کتاب «یک محسن عزیز» نوشته فائضه غفارحدادی را معرفی درستی از زندگی برادرش دانست و گفت: در این کتاب برای اولین بار نامه‌های شهید محسن برای خواهرمان در آمریکا در دوره چهارساله بین سال‌های ۵۷ تا ۶۱، منتشر شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، عبدالرضا وزوایی برادر شهید محسن وزوایی در خصوص انتشار کتاب زندگی برادر شهیدش، گفت: من برادر کوچکتر محسن هستم و فکر می‌کنم کتاب «یک محسن عزیز» تا حد بسیار زیادی گویای شخصیت محسن برای مخاطب است، به ویژه برای مخاطبی که جنگ را ندیده و ارتباط زمانی و هم‌نسلی با دوران دفاع مقدس نداشتند.

وی ادامه داد: نویسنده هم این کتاب را برای مخاطب ۱۵ تا ۳۵ سال نوشته است، زیرا این گروه سنی با فضای سال‌های اولیه انقلاب و به‌خصوص دوران جنگ و چهار سال ابتدایی پیروزی انقلاب غریب هستند و تلاش بر این بوده تا تصویری خوب از فضای کشور و انقلاب ترسیم شود.

برادر شهید محسن وزوایی بیان کرد: کتاب «یک محسن عزیز» با قلمی لطیف جزئیات دفاع مقدس و انقلاب را از سال ۵۷ به مدت چهار سال روایت کرده است، ضمن آنکه ترکیب مسائل خانوادگی و مسائل انقلاب و جنگ را بیان کرده و مخاطب را با جاذبه خوبی به سمت جلو می‌برد.

وی ضمن تشکر از تلاش و همت فائضه غفارحدادی برای نگارش کتاب «یک محسن عزیز»، ادامه داد: نویسنده در گردآوری و نگارش که با قلمی گیرا وقایع و زندگی شهید محسن وزوایی را نوشته است، روایتی جذاب خلق کرده و از تصویرسازی‌های خشک پرهیز کرده است و انتشار همه نامه‌هایی که شهید محسن نوشته بود برای نخستین بار در کتاب در اختیار مخاطب قرار گرفته و امکان ارتباط و شناخت را برای مخاطب آسان‌تر کرده است.

برادر شهید محسن وزوایی همچنین بیان کرد: نامه‌هایی که شهید محسن وزوایی در طول چهار سال برای خواهرمان در آمریکا نوشته و ارسال کرده بود در این کتاب منتشر شده و در آن تمام وقایع با جزئیات به قلم خود شهید روایت شده است و تصویری واقعی از شخصیت محسن برای مخاطب کتاب ارائه می‌شود.

کد خبر 400604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.