۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
افزایش ظرفیت آرامستان ساری

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری با تشریح فعالیت‌های این سازمان، گفت: طرح هم‌سطح‌سازی قبور آرامستان در قطعه سه جهت افزایش ظرفیت تدفین آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، مصطفی مهربانیان احداث سالن اجتماعات جدید به ظرفیت ۱۶۰ نفر را از دیگر فعالیت‌های سازمان آرامستان های شهرداری برشمرد و اظهار کرد: بهسازی روشنایی معابر در محوطه آرامگاه و نصب سیستم‌های صوتی جدید در سالن اجتماعات جهت رفاه حال شهروندان عملیاتی شده است.

وی به رنگ آمیزی جداول آرامگاه و آماده‌سازی تالار اجتماعات اشاره کرده و ادامه داد: زیباسازی بصری  آرامگاه در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری گفت: طرح هم‌سطح‌سازی قبور در قطعه سه جهت افزایش ظرفیت تدفین آغاز شده است.

مهربانیان به بهسازی فضای سبز محوطه آرامگاه بهشت رضا در شهید زارع اشاره کرده و افزود: کاشت ۲۰۰ اصله درخت نارنج در محوطه آرامگاه نیز در حال انجام است.

وی ساخت ایستگاه نذورات و ادعیه در آرامگاه را از دیگر فعالیت‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری عنوان کرد و اظهار کرد: طراحی و لایت باکس برای زیارت اهل قبور و نصب تابلوهای ادعیه نیز اجرا شده است.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری ضمن تاکید بر لزوم ارتقاء سطح روحیه معنوی و ایجاد نشاط در میان کارکنان این سازمان، خاطر نشان کرد: تیم فوتسال سازمان آرامستان‌های شهرداری ساری قهرمان مسابقات فوتسال کشوری به میزبانی مشهد مقدس شد.

کد خبر 400600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.