همکاری دو باشگاه سپاهان ایران و اشتوتگارت آلمان

درپی دیدار نماینده باشگاه اشتوتگارت آلمان با مدیران باشگاه سپاهان ، همکاری این دوباشگاه فعال ایرانی وآلمانی عملیاتی می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، علی آذری ازچهره های نام آشنای ایرانی که در عرصه ی فوتبال آلمان فعالیت می کند، به عنوان نماینده  باشگاه اشتوتگارت آلمان در باشگاه سپاهان حاضر شد وبا مسعودتابش مدیرعامل این باشگاه ومحمدعلی بصیریان مدیرآکادمی فوتبال سپاهان دیدار وگفتگوکرد.

علی آذری پس از بازدید از آکادمی فوتبال سپاهان با بیان اینکه سال گذشته که به همراه برخی از روسا ومدیران باشگاه اشتوتگارت به ایران آمدیم، گفت: بازدیدی از باشگاه سپاهان داشتیم و با ساختار آکادمی فوتبال و بخش استعدادیابی آن آشنا شدیم و قرارشد همکاری دوسویه ای را باهم داشته باشیم. برهمین اساس توسط کارشناسان و دست اندرکاران در باشگاه اشتوتگارت بررسی های لازم انجام شد و امروز هم مذاکراتی را با مهندس تابش وهمکاران او در بخش آکادمی فوتبال داشتم تا بتوانیم هرچه زودتر اقدامات اجرایی را انجام دهیم.

پیش از این مدیران دوباشگاه سپاهان ایران  واشتوتگارت آلمان درخصوص همکاری درزمینه آکادمیک ورزشی وهمچنین ارتقاسطح دانش وفنی تیم های پایه فوتبال به تفاهم رسیده بودند.

کد خبر 400597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.