یحیی در یک قدمی تیم ملی/ ۳۶ میلیارد ناقابل

یحیی گل محمدی که این روزها تجربه خوبی در پدیده مشهد کسب کرده و تیم مشهدی را به عنوان یکی از مدعیان بدل کرده است نزدیک تر از همیشه به تیم ملی است و اگر طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده این خبر رسمی شد نباید از آن تعجب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی دنباله دار استراما و استقلال و پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر در مهم‌ترین بازی روز گذشته لیگ مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۲۰ آذر- بود.

"ایران ورزشی" با عنوان "برد با موشک دور برد" از پیروزی پرسپولیس مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی با گل شوت از راه دور ترابی نوشت، گلی که پرسپولیس را به صدر جدول لیگ و ترابی را به صدر جدول آقای گلی نزدیک تر کرد.

"گل" از احتمال بالای مربیگری گل محمدی در تیم ملی نوشت و با عنوان "یحیی گل محمدی در یک قدمی تیم ملی ایران" از این احتمال نوشت که اگر تحقق یابد باید منتظر روزهای خوب و بازی‌های خوبی از تیم ملی باشیم.

"خبر ورزشی" با عنوان "جوک سال" از پیام‌های وزارت ورزش به استراما مبنی بر ماندن فتحی در هیئت مدیره استقلال نوشت، نکته جالب این میان مشکل مرد ایتالیایی با مدیریت استقلال و اظهارات دیروز او بر علیه مدیران این تیم بود که پیام وزارت ورزش نیز شاید بی ربط به گفته‌های استراما نباشد.

در حالی که بعد و قبل از رفتن ویلموتس از تیم ملی همه رقم قرارداد او را سه میلیون دلار به علاوه غرامت دو تا سه میلیون دلاری اعلام می‌کردند حال "هدف" با عنوان "۳۶ میلیارد ناقابل" از رقم جدیدی برای قرارداد مارک بلژیکی پرده برداشت.

"ابرارورزشی" با عنوان "کمک ۸۰ هزار دلاری بیرانوند برای پرداخت پول کالدرون" از اظهارات علیرضا بیرانوند نوشت که گفته بود برای ماندن کالدرون حاضر است پول به پرسپولیس قرض دهد، موضوعی که البته بعد از آن توسط بیرانوند تکذیب و آن گفته‌ها را شوخی دانست.

"جنگ با مدعیان قهرمانی و ستاره‌های آشنا" عنوان "پیروزی" در خصوص گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الدحیل، شارجه و التعاون نوشت که مفسران آن را گروهی نه چندان آسان خواندند.

کد خبر 400586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.