ممنوعیت دفن اموات در ایلام چقدر صحت دارد؟

در این بسته خبری از باز زنده‌سازی بندر تاریخی پیربازار رشت تا پاییزی ماندن پارک‌های قلب پایتخت و ساخت مرکز مدیریت بحران شهرداری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

سهم شهرداری‌ها از بودجه ۹۹ دولت

لایحه بودجه ۹۹ در حالی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گرفته که در این لایحه دریافت تسهیلات خارجی برای ساخت قطار شهری، اعطای تسهیلات ارزی به توسعه حمل و نقل درون شهری، اجرای طرح ال ای زد و... ردیف‌هایی در نظر گرفته شده است.

اهتمام جدی شهرداری صالحیه برای تکمیل فاز دوم رینگ شهری

عملیات عمرانی پروژه رینگ دور شهر صالحیه با هدف کاهش مشکلات عبور و مرور شهروندان با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

تکذیب خبر خودداری از تدفین در ایلام

روابط عمومی شهرداری ایلام تدفین نکردن متوفی به دلیل پرداخت نکردن هزینه کفن و دفن را تکذیب و عنوانکرد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

لزوم ساماندهی کافه‌ سیارهای تهران

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر لزوم ساماندهی کافه‌های سیار در پایتخت تاکید کرد.

راه اندازی مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه

مرکز اسناد شهرداری کرمانشاه با کمک دانشگاه رازی و در راستای گردآوری، ساماندهی و داده پردازی اسناد تاریخی شهر کرمانشاه تاسیس می‌شود.

بدهی ۱۰۹ میلیارد تومانی شهرداری بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: در حال حاضر شهرداری بجنورد ۱۰۹ میلیارد تومان بدهی داشته و درآمد پایدار هم نداریم.

باز زنده‌سازی بندر تاریخی پیربازار رشت

ناصرحاج محمدی، شهردار رشت با امضای یک تفاهم نامه سه جانبه با رئیس اداره حفظ و نگهداری اسناد وزارت امور خارجه، معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری رشت، گام‌های اساسی برای احیای بندر تاریخی پیربازار رشت برداشت و زمینه های باززنده سازی آن را فراهم‌ کرد.

دیوارنگاری در شهر خمین

ابوالفضل مرتضائیان، شهردار خمین از هزینه پنج میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای زیباسازی و بهبود سیمای شهری و افزایش نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: ۱۰ هزار متر مربع از دیوارهای فرسوده و نازیبای این شهر با این اعتبار و با استفاده از هنر نقاشی، زیباسازی شده است.

ساخت مرکز مدیریت بحران شهرداری قزوین

وحید مقدم سلیمی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: ساخت مرکز مدیریت بحران شهرداری قزوین در دستور کار این معاونت قرار دارد و از سال آینده با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

پارک‌های قلب پایتخت پاییزی می‌ماند

علیرضا علی بخشی، معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش تهران با بیان اینکه پارک لاله و ایرانشهر تا پایان پاییز رنگ و بوی پاییزی خود را حفظ می‌کنند، گفت: به منظور لذت بردن شهروندان از زیبایی دل انگیز پاییز مقرر شد تا پایان پاییز برگ های پاییزی معابر بوستان‌ها جمع آوری نشود.

طرح تفصیلی اطراف حرم رضوی تا پایان سال به نتیجه می‌رسد

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد با اشاره به رایزنی‌های انجام‌شده میان استانداری خراسان رضوی، شهرداری مشهد و وزارت راه و شهرسازی، گفت: طرح بازنگری و طرح تفصیلی محدوده اطراف حرم رضوی تا پایان سال به سرانجام می‌رسد.

کد خبر 400554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.