۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
مبارزه همچنان ادامه دارد

ششصد و سی و هشتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هشتاد و یکمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

" یک روز شاد با فرهاد و فرشاد " عنوان نخست رسانه "صدای سپاهان" است که اختصاص به پنجاهمین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان دارد. در این ویژه برنامه از فرهاد و فرشاد بهادرانی برادران فوتبالی اصفهان تجلیل به عمل آمد که با هم مطلبی در این رابطه را میخوانیم : 

پنجاهمین ویژه برنامه و جشن آذرماه"فوتبال به وقت اصفهان  با آیتم های جذاب هنری و پخش دیدار تیم های فوتبال سپاهان و شهرخودرو در سالن همایش های حکمت باغ تجربه برگزار شد.
هواداران سپاهان، مدیران ارشد شهرداری، رضا اخوان شهردار منطقه ۴ اصفهان ، جمعی از هنرمندان و حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال اصفهان در این برنامه حاضر شدند.
تجلیل از دو برادر دوست داشتنی فوتبال اصفهان فرهاد بهادرانی و فرشاد بهادرانی ستارگان سابق سپاهان و ذوب آهن، اجرای موسیقی توسط آرمان عابدی، پخش اجرای کرال ترانه سپاهان جاویدان، اجرای آیتم طنز و پخش کلیپ های جذاب اختصاصی گروه فوتبال به وقت اصفهان از برنامه های این جشن بود و در ادامه حضار دیدار سپاهان-شهرخودرو را بر روی پرده سالن همایش های حکمت تماشا کردند. این برنامه به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه۸  و شهرداری منطقه ۴ اصفهان برگزار شد.

"مبارزه همچنان ادامه دارد" عنوان دیگری از این رسانه است که به تساوی روز گذشته سپاهانی ها برابر تیم مشهدی اشاره دارد.  سپاهانی ها که تا دقایق آخر خود را پیروز میدان می پنداشتند ناگهان با گل دقیقه نود شهرخودرو ، مجبور به تقسیم امتیازات شدند با اتمام بازی های هفته چهاردهم سپاهانی ها در رده دوم پشت سر استقلال قرار گرفتند و مبارزه آنها برای بازپس گیری صدر ادامه دارد.

"ای کاش داور پنالتی می گرفت ولی الکی اخراج نمی کرد " و "فقط صحنه هایی که به سود ما بوده می بینید"عناوین پایانی این رسانه است که اشاره به واکنش نیازمند و کیانی نسبت به مسائل داوری برابر شهرخودرو دارد .

" به ذوب آهن دوست داشتنی نزدیک می شویم" عنوان اصلی روزنامه "سبز سبزم" است که اشاره به پیروزی دل نشین و البته حساس ذوبی ها در فولاد شهر دارد . با هم مطلبی در رابطه با این موضوع را میخوانیم:

 ذوب‌آهن بعد از برد روحیه‌بخشی که مقابل فولاد به دست آورد، در دو دیدار اخیرش یک تساوی و یک باخت داشت ولی شاگردان علیرضا منصوریان دیروز که از نساجی میزبانی می‌کردند، محکوم به پیروزی و جبران باخت سنگین مقابل پرسپولیس بودند تا برای ادامه بازی‌ها روحیه بگیرند که توانستند این کار را به خوبی انجام دهند و با گل‌های محمدرضا خلعتبری و امیرارسلان مطهری به برتری دست پیدا کردند تا با فرار از جمع تیم‌های پایین جدولی، با آسودگی خاطر بیشتری فصل را ادامه دهند؛ روند ناکامی شاگردان مهاجری از هفته چهارم که نتوانسته بودند به برتری برسند، باز هم هم قطع نشد و آنها به رده دوازدهم سقوط کردند.
"خیلی تحت فشار بودیم " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صبحت های حدادی فر کاپیتان ذوب آهن در پایان بازی دارد
 حدادی فر در این گفتگو از فشار های بیش حد بر روی بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن میگوید . 

"باید دست از خوب بازی کردن نکشیم" عنوان دیگری از این روزنامه است که به صحبت های علیرضا منصوریان پرداخته است منصوریان میگوید باید روند خوب بازی کردن تیم ذوب آهن را ادامه دهیم و در ادامه نقاط ضعف هایمان را برطرف کنیم .

"مقابل بازیکنی مثل خلعتبری نباید اشتباه کرد" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به بخشی از صحبت های مهاجری سرمربی نساجی پس از شکست برابر ذوب آهن دارد.

کد خبر 400545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.