برگزاری کارگاه تخصصی تایپ گرافی اسماء الحسنی در اصفهان

کارگاه تخصصی دو روزه تایپو گرافی اسماء الحسنی به مناسبت برگزاری شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی همزمان با ۵ استان کشور با حضورهنرمندان مراکز استانی حوزه هنری در ۲۱ و۲۲ آذرماه در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، محسن سلیمانی مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان گفت: به مناسبت برگزاری شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی کارگاه های تخصصی دراین زمینه با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و اداره کل امور استانها و مجلس برگزار می شود.

وی افزود: در آستانه شانزدهمین نمایشگاه پوستر اسماء الحسنی، ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان میزبان هنرمندان منتخب پنج استان چهارمحال و بختیاری، مرکزی، یزد، قم، فارس است و اساتید این دوره استاد احمد عزیزپور و محسن سلیمانی هستند که به آموزش در حوزه طراحی حروف و تایپوگرافی و همچنین بازی با هندسه حروف و ... می پردازند.

وی ادامه داد: در واقع آموزش های تخصصی این کارگاه منجر به تکمیل اتودهای اولیه آثار این هنرمندان برای ارائه در نمایشگاه پوستر اسماء الحسنی می شود.

گفتنی است، کارگاه های تخصصی اسماء الحسنی در پنج استان کشور( اصفهان، خوزستان، کرمان، مازندران و کرمانشاه)  از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ آذرماه برگزار خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستراسماء الحسنی ۴ تا ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ با معرفی  برترین های طراحی و برپایی نمایشگاه آثارمنتخب این رویداد هنری برگزارخواهدشد

کد خبر 400535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.