رکورد جدید تعداد معاملات در بورس تهران امروز ۱۹ آذر

بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود توانست ضمن دست یافتن به رکوردی جدید در سقف شاخص کل به رکوردی در تعداد معاملات نیز دست یابد تا امروز را با ثبت دو رکورد جدید به پایان برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از پایان معاملات امروز _سه‌شنبه ۱۹ آذرماه_ از همان ابتدا روند صعودی در پیش گرفت و در نهایت توانست به رشد ۳۶۴۲ واحدی و به رکورد تازه ۳۳۹ هزار و ۴۳۴ واحد برسد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس تهران می‌توان به افزایش ۹۴۳ واحدی شاخص کل هم وزن، ۹۷۵ واحدی شاخص قیمت، ۲۲۶۶ واحدی شاخص بازار اول، ۹۱۲۲ واحدی شاخص بازار دوم، ۳۲۵۲ واحدی شاخص صنعت، ۱۸۴ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و ۱۴۷ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بازار بورس تهران، برابر با ۵۷۷۸ میلیون سهم طی ۶۰۴ هزار و ۶۰۹ معامله و به ارزش بالغ بر ۲۷ میلیون و ۹۳ هزار و ۳۸۶ میلیون ریال شد. ارزش کل بازار بورس نیز به ۱۲ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال رسید، بنابراین بورس تهران در این مورد نیز به رکورد جدید در معاملات دست یافت تا همزمان دو رکورد جدید برای خود به ثبت رساند.

در این میان نمادهای " تایراح۱"،" سفار۱" و " دیران۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " ددام۱"، "چکاوه۱" و " وصنا۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد.

کد خبر 400512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.