پیش‌بینی غبار صبحگاهی برای کلانشهر اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه فردا غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان پدیده غالب است، گفت: فردا صبح کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار می گیرد.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدوام پایداری هوا در استان طی امروز، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت آسمانی صاف تا ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه با گذر موج ناپایدار ضعیف از روی استان  احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در مناطق غربی، شمال‌شرقی و جنوبی وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان با بیان اینکه فردا غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی استان پدیده غالب است، گفت: احتمال انباشت آلاینده ها و آلودگی هوا وجود ندارد اما در ساعات پرترافیک شهر غلظت آلاینده ها به صورت مختصر و موقت افزایش خواهد یافت؛ فردا صبح کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار می گیرد.

عزتیان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه ای کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر می رسد.

کد خبر 400507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.