اصفهان مهد والیبال است/ چاره‌ای جز همکاری با تیم ملی نداریم

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: مطمئناً تعطیلی به ضرر لیگ تمام خواهد شد ولی چاره ای جز همکاری با تیم ملی نداریم.

فرزانه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کند، اظهار کرد: شاید بازیکنان تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین خیلی نام آشنا نباشند ولی هرکدام سابقه های خوبی در بازی های لیگ دارند.

وی ادامه داد: تیم شهرداری قزوین در مقابل شاگردان من خیلی خوب ظاهر شد و با توجه به اینکه چند بازیکنم سرماخوردگی داشتند؛ بازیکنانی که در ارنج اصلی نبودند خیلی به ما کمک کردند و در نهایت توانستیم سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان با بیان این که تعطیلی لیگ آسیب زننده است، گفت: تیم ها نزدیک به سه ماه تمرین کرده اند و بازیکنانشان را به اوج آمادگی رسانده اند، وقتی به اردوی تیم ملی اضافه می شوند فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود پس احتمال آسیب‌دیدگی آنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: مطمئناً تعطیلی به ضرر لیگ تمام خواهد شد ولی چاره ای جز همکاری با تیم ملی نداریم. موضوع انتخابی تیم ملی والیبال بانوان المپیک است و درست است که این تیم  شانس زیادی برای گرفتن سهمیه المپیک ندارد ولی به هر حال قرار است برای کسب تجربه اعزام شود.

خمسه با بیان اینکه قبل از تشکیل اردوهای تیم ملی بهتر بود جلسه ای با حضور سرمربیان تیم های حاضر در لیگ برگزار می شد، ادامه داد: باید در رابطه با تصمیم تعطیلی لیگ با سرمربیان تیم ها همفکری می شد. بنظر من قبل از اردوهای تیم ملی می‌توانستیم در دو هفته به‌صورت فشرده بازی های چهار هفته را برگزار کنیم تا سوپر لیگ به تعویق نیفتد و از طرف دیگر بازیکنان بصورت کامل در اختیار تیم ملی قرار بگیرند.

وی با تاکید بر این که تعطیلی لیگ انگیزه اسپانسرها را برای ادامه تیم داری در والیبال بانوان کاهش می دهد، گفت: در بخش والیبال بانوان خیلی سخت می توان اسپانسر گرفت زیرا زمانی که چنین شرایطی را ببینند که متحمل ضرر می‌شوند احتمال دارد سال‌های بعد چنین حمایتی را نداشته باشند.

خمسه با بیان اینکه استان اصفهان در بخش بانوان چند سالی است که مهد والیبال است، گفت: استان اصفهان قطعا ظرفیت حضور دو تیم در سوپر لیگ بانوان را دارد. بازیکن سازی به بهترین نحو در اصفهان پیگیری می شود و از طرفی نیز اکثر بازیکنان تیم‌های استان، بومی هستند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 400503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.