سازمان‌های شهرداری به خزانه متمرکز می‌پیوندند/ اولویت پرداخت حقوق نسبت به سایر پرداخت‌ها

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دنبال پیوستن تمام سازمان‌های تابعه شهرداری به خزانه متمرکز جهت انجام حسابداری و کنترل‌های لازم هستیم که مراحل نهایی آن در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، فتح‌الله معین در حاشیه برگزاری ششمین جلسه کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اولویت پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری نسبت به سایر پرداخت‌ها و منظم شدن هرچه بیشتر وضعیت پرسنلی شهرداری و استفاده بهینه و براساس تخصص کارکنان موجود در جلسه کمیسیون مورد توجه بوده و تصمیماتی درخصوص آن گرفته شد.

وی با بیان اینکه در خصوص تطبیق وضعیت شاغلین در شهرداری با پست‌های مصوب و ساماندهی آنها در این جلسه تصمیماتی گرفته شد، اضافه کرد: تشکیلات اداری شهرداری و سازمان‌های وابسته و تیز پست‌های موردنیاز آن در حضور مسئولین وزارت کشور نهایی شده و مورد توافق قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: براساس گزارش مدیرکل خزانه‌داری شهرداری تمام درآمدهای شهرداری‌های مناطق به حساب متمرکز خزانه واریز و پس از اعمال حسابداری لازم و برداشت سهم شهرداری‌های مناطق در پروژه‌های متمرکز، مبلغ باقیمانده در همان روز به حساب هزینه شهرداری‌های مناطق واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: اعمال مقررات خزانه متمرکز در خصوص اکثر قریب به اتفاق سازمان‌های تابعه شهرداری انجام شده و دنبال پیوستن تمام سازمان‌های تابعه به خزانه متمرکز جهت انجام حسابداری و کنترل‌های لازم هستیم که مراحل نهایی آن در دست اقدام است.

کد خبر 400493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.