به گزارش ایمنا و براساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۸۵۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواستها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.
از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۳۸۷ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۰ درصد، ۴۲۸ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۲۰۰ مورد نیز ترافیکی شامل سه درصد از مجموع کل پیامها است؛ سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد.
این گزارش حاکی است، ۴۸۱ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با گزارش ساخت و ساز غیرمجاز، موارد مرتبط با رفع خطر و رفع آلودگی و آبگرفتگی معابر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۰ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۱۹۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۵۹۳ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط عوارض شهرداری و شماره تلفنهای شهرداری های مناطق را به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما