ماشین‌های برقی عمومی به بافت تاریخی یزد می‌آید

رئیس سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با بیان اینکه امکان تردد اتوبوس های شهری در بافت تاریخی شهر یزد وجود ندارد، گفت: ماشین‌های سبک برقی برای تردد مردم در بافت تاریخی و توریستی در نظر گرفته شده که بزودی این طرح اجرایی می‌شود.

محمدرضا شفیعی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برخی بناهای تاریخی شهر یزد مانند امیرچخماق به علت تردد سنگین ماشین‌ها دچار آسیب می‌شود، اظهار کرد: شهرداری تصمیم به استفاده از ماشین‌های برقی در این منطقه گرفته تا علاوه بر رفع این چالش، آلودگی صوتی و آلودگی هوای کمتری نیز ایجاد شود.

وی با اشاره به نبود محدوده ترافیکی و مسیر خط ویژه اتوبوس در شهر یزد، اظهار کرد: این موضوع باعث گلایه شهروندان شده است زیرا بعضی اتوبوس‌ها در زمان‌های مشخص شده به ایستگاه نمی‌رسد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد تاکید کرد: برای دیر رسیدن اتوبوس‌ها طرح‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که یکی از آن طرح پایانه به پایانه به وسیله مینی بوس است.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت بنزین، استقبال مردم از ناوگان عمومی را افزایش داده است که در این راستا توسعه زیرساخت‌های این حوزه ضرروی است.

شفیعی در خصوص تعرفه اتوبوس های شهری یزد گفت: با دستور دولت تا اطلاع ثانوی هیچگونه تغییر قیمت در نرخ کرایه ها و تاکسی ها نخواهیم داشت.

کد خبر 400482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.