دستگیری ۴ تن از عاملان آتش‌سوزی بانک تجارت اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری چهار فرد که بانک تجارت شعبه سه راه سیمین را در اغتشاشات آبان ماه آتش زده بودند خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدحسن اسماعیلی اظهار کرد: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، یکسری اعتراضات مردمی در شهر اصفهان شکل گرفت و رفته رفته برخی افراد اغتشاشگر و اخلالگر نیز که فرصت را غنیمت می دانستند وارد صحنه شدند و اقدامات خرابکارانه ای مانند تخریب اموال عمومی و دولتی ، آتش زدن بانک ها و پمپ بنزین ها و حتی تعرض به جان و مال مردم را انجام دادند.

وی افزود: شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی از همان دقایق اولیه به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت که تاکنون دستگیری های زیادی نیز انجام شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان موفق شدند ۴ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات که بانک تجارت شعبه سه راه سیمین این شهر را آتش زده بودند، شناسایی و در عملیات های جداگانه ای آنها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن بانک تجارت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ اسماعیلی گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه استان اصفهان و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

کد خبر 400474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.