عملیات اجرایی پروژه مجتمع قضایی اصفهان آغاز شد

با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه عملیات اجرایی پروژه بزرگ مجتمع قضایی اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدحسین فروزان مهر ضمن بازدید از محل اجرای پروژه مجتمع قضایی اصفهان، فرمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه را صادر کرد.

وی گفت: در دوره جدید قوه قضائیه وارد مرحله تازه ای شده و سند بالادستی ما سند تحول قوه قضاییه است که به تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته و از سوی ایشان ابلاغ شده و متناسب با آن سیاست ها، برنامه ریزی انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست های این سند تأمین زیرساخت های امر قضاست که عمدتاً مربوط به تأمین فضاهای فیزیکی مورد نیاز است که بیشتر اعتبارات آن دولتی است و با توجه به وضعیت ویژه اقتصادی که امروز با آن روبه رو هستیم، شرایط سختی پیش روی همه سازمان ها و نهادها و حتی نظام پیمانکاری قرار گرفته است.

فروزان مهر ادامه داد: البته ما پیش از این و در زمان جنگ تحمیلی با شرایط سخت تری مواجه بودیم که با همراهی و همدلی همه مردم و نهادها این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با اشاره به پیش بینی مدت زمان سه ساله برای اجرای این پروژه تصریح کرد: امروز نیز با وجود این شرایط در صورت تأمین منابع مالی، معاونت مالی قوه قضائیه و پیمانکار این آمادگی را دارند تا این پروژه را ظرف مدت زمان کمتری به پایان برسانند.

وی در پایان تأکید کرد: استان اصفهان یکی از استان هایی است که در اولویت تأمین فضاهای فیزیکی است و ما پیگیری‌های خودمان را در مرکز خواهیم داشت و این پروژه یکی از اولویت های ما در قوه قضائیه خواهد بود.

کد خبر 400466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.