بازی با بارسلونا اتفاق مهمی برای ماست

سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان گفت: تقابل با بارسلونا بسیار اهمیت دارد و نه فقط برای بازیکنان بلکه برای من هم مهم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آنتونیو کنته سرمربی تیم اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر بارسلونا، گفت: لحظه مهمی برای ماست، اگر زمان را به عقب برگردانیم و به روزی که بازی ما مساوی شد برگردیم، بیشتر متوجه اهمیت این بازی خواهیم شد. در گروهی بازی می کنیم که همه صعود از آن را سخت تلقی می کنند و ما در همین گروه سخت باید در آخرین بازی خود به مصاف بارسلونا برویم. بازی مهمی برای همه ماست.

وی افزود: فردا باید به خودمان و رسیدن به هدفی که در نظر داریم فکر کنیم. هدف ما مشخص است و باید بدون تاسف و پشیمانی زمین بازی را ترک کنیم و این مسئله را در نظر داشته باشیم که برای بازی در مقابل تیمی مثل بارسلونا باید همه توان خود را بکار بگیریم.

کنته در مورد شرایط بارسلونا، گفت: زیاد به بارسلونا فکر نمی کنیم، این تیم از بهترین تیم های دنیا است و ۲۰ تا ۲۲ بازیکن بسیار خوب در اختیار دارد. هدف بارسلونا قهرمانی در تمامی رقابت هاست و تاکنون در این راستا خوب عمل کرده اند. بارسلونا استرس و اضطراب کمتری برای این بازی دارد و ما بیشتر تحت فشار هستیم.

سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان ادامه داد: باید اشتیاق و جرأت خود را در این بازی به نمایش بگذاریم. رسیدن به مرحله یک شانزدهم و صعود از گروه لیگ قهرمانان اروپا اتفاق خوشایندی برای ماست و مطمئن هستم که تمام استادیوم برای رسیدن به این هدف به ما کمک خواهند کرد. باید متحد باشیم و همه بازیکنان مسئولیت کامل را پذیرفته اند تا با حمایت هواداران تمام تلاش خود را انجام دهند. سختی ها به ما شکل می دهد و ما را صیقل خواهد داد و باید تلاش کنیم تا از آزمون ها سربلند بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سئوال که  اینتر در نیمه اول تقابل قبلی با بارسلونا خوب کار کرد و چرا در نیمه دوم قافیه را به حریف باخت، گفت: دو ماه از آن دیدار گذشته و تیم ما پیشرفت کرده است. غیرممکن است که کسی بخواهد فکر کند بازی زمینی و پاس‌کاری های بارسا کار را برای ما سخت خواهد کرد، باید فشرده بازی کنیم و راه را برای نفوذ ببندیم تا بتوانیم بارسایی ها را تحت فشار قرار دهیم.

کد خبر 400461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.