قاب‌هایی از هنر معاصر سرزمینم در نقش خانه

در بیشتر مواقع در مواجه با یک اثر هنری که سبکی معاصر دارد آن را یک اثر غریب می دانیم؛ اکنون هنرمندان بر دیوار های گالری نقش خانه سبک های مختلف هنر معاصر را به نمایش گذاشته اند تا "هنر معاصر سرزمینم" را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایشگاه گروهی "هنر معاصر سرزمینم" با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با هنر معاصر در نقش خانه برپا است.

کیان‌دخت صادق در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌گوید: هدف، آشنایی عموم مردم با هنرها و سبک های مختلف هنری معاصر که در جامعه ما کمتر به آن پرداخته شده، بود.

کریتور نمایشگاه "هنر معاصر سرزمینم" با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای حضور پررنگ‌تر در عرصه هنر و معرفی هنرمندان معاصر به هنر دوستان است، ادامه می‌دهد: در این نمایشگاه حدود ۶٠ اثر از ۴۶ هنرمندان عکاس و نقاش به نمایش گذاشته شده است.

وی می‌افزاید: آثار نقاشی در تکنیک های مختلف آبرنگ، رنگ روغن، اکریلیک، سیاه قلم  و آثار عکاسی در زمینه های طبیعت، مستند و  آسمان شب است.

صادق با بیان اینکه میزان بازدید از نمایشگاه خیلی خوب بود و اساتید مختلف از نمایشگاه بازدید کردند، خاطرنشان می‌کند: هر هنرمند در این نمایشگاه بین یک تا چهار اثر دارد که معرفی دغدغه ها و علاقه و سلیقه او است و حضور هنرمندان از شهر های دیگر این رنگارنگی سلیقه را بهتر نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه گروهی هنر معاصر سرزمینم تا ۲۰ آذر ماه میزبان نگاه های شما عزیزان در گالری نقش خانه است. این گالری واقع در اصفهان ، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه روبروی هتل عباسی ساختمان سوره حوزه هنری گالری نقش خانه است.

کد خبر 400458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.