عوارض خروج/ بروید به سلامت

هواداران استقلال بعد از رفتن استراما حالا تنها خواستار استعفای دسته جمعی مسئولان باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حواشی پیرامون ماندن یا رفتن استراما، تساوی استقلال در آزادی مقابل پیکان و تساوی دیدار مهم این هفته بین پدیده و سپاهان مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز- سه شنبه ۱۹ آذر- بود.

"بروید، به سلامت" عنوان اول "خبرورزشی"صبح امروز است که به درخواست هواداران استقلال مبنی بر استعفای دسته جمعی مدیران استقلال اشاره دارد، موضوعی که هنوز اخبار ضد و نقیضی پیرامون آن شنیده می‌شود.

"گل" عنوان اول خود را به احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت تیم استقلال اختصاص داد و با عنوان "به نام فرهاد، به کام فتحی" از احتمال بازگشت کسی که به نیمکت استقلال نوشت که به علت نتایج ضعیف از تیم ملی امید کنار گذاشته شد.

"هدف" با عنوان "عوارض خروج" از تساوی استقلال در روز بدون استرامای این تیم نوشت تساوی که بی شک عوارض خروج سرمربی ایتالیایی آبی‌ها بود و برنگشتن آن می‌تواند روند منفی استقلال را امتداد دهد.

"ایران ورزشی" با عنوان "با اعلام رسمی AFC سهیمه ایران ۲+۲ شد" از سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا نوشت این در حالی است که رییس فدراسیون فوتبال از سهمیه دیگری برای ایران خبر داده بود.

"ابرارورزشی" با عنوان "جدال یحیی و قلعه نویی برنده نداشت" از تساوی سپاهان در مشهد مقابل پدیده نوشت، نتیجه‌ای سود آن به بالا نشینان پ مدعیان قهرمانی امسال رسید.

"پیروزی" با عنوان "فتح هشتم"از تقابل امروز پرسپولیس مقابل گل گهر و تلاش پرسپولیس برای هشتمین برد لیگ برتر خود نوشت.

کد خبر 400443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.