گیتی پسند – مقاومت/ دوئل بیغم و کشاورز

در آخرین دیدار معوق از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز – سه شنبه ۱۹ آذرماه- گیتی پسند از ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان شاگردان فرهاد کشاورز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان امروز – سه شنبه ۱۹ آذرماه- در یک دیدار معوقه از هفته هجدهم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می روند.

مقاومت البرز در آخرین دیداری که انجام داده است سه شنبه -۱۲ آذرماه- موفق شد در خانه شاهین کرمانشاه را با نتیجه چهار بر دو در یک بازی معوق از هفته هفدهم شکست دهد؛ تا مهر محکمی بر قعر نشینی مطلق شاهین کرمانشاه بزند و خود نیز با ۲۱ امتیاز از ۱۸ بازی در رده نهم جدول رده بندی قرار گیرد.

گیتی پسند جمعه – ۱۵ آذرماه – در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم سوهان محمد سیما قم بود که شاگردان بیغم در جدالی نفس گیر توانستند با نتیجه سه بر دو رقیب قمی خود را شکست دهند تا دبل علیرضا وفایی نیز نتواند گره ای از کار سوهان محمد سیما باز کند.

گیتی پسند با کسب سه امتیاز شیرین در مقابل سوهان محمد سیما با یک بازی کمتر نسبت به مس سونگون ۳۸ امتیازی شد و هر هفته چشم داشتی نیز به بازی های مس دارد تا شاید بتواند به صدر برسد.

شاید تنها نکته قابل ذکر در مورد حواشی بعد از دیدار گیتی پسند و سوهان محمدسیما اخراج غیرمنتظره حسن زاده سرمربی تیم سوهان محمد سیما و تکیه سید وحید غیاثی بر نیمکت سوهان محمد سیما باشد.

در آخرین رویارویی گیتی پسند و مقاومت البرز شاگردان بیغم موفق شدند با نتیجه پرگل هفت بر پنج شاگردان فرهاد کشاورزی را شکست دهند. شاید تنها حاشیه دیدار رفت گیتی پسند و مقاومت البرز نیز مربوط به اخراج سرمربی گیتی پسند در دقیقه ۱۵ دیدار بود.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 400423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.