اصفهان در وضعیت نارنجی/هوای نجف‌آباد پاک است

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز _سه شنبه ۱۹ آذرماه_ با میانگین ۹۴ در وضعیت قابل قبول "سالم" ثبت شد.

شاخص لحظه ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ساعات اولیه صبح امروز با میانگین ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان از صبح دیروز جوی پایدار بر اصفهان حاکم است و تا فردا غبار محلی برای کلانشهر اصفهان پیش بینی می شود اما شرایط برای انباشت آلاینده ها وجود ندارد.

بر این اساس شاخص کیفی هوا در ایستگاه های پایش دائم از جمله میدان احمدآباد روی عدد ۱۲۷، خیابان استانداری و خیابان پروین روی عدد ۱۰۶، بزرگراه خرازی روی عدد ۷۰ و خیابان رودکی روی عدد ۶۲ گزارش می شود.

کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان از جمله مبارکه با میانگین ۵۲، سجزی با میانگین ۶۷، کاشان با میانگین ۶۵ و شاهین شهر با میانگین ۷۰ نیز در وضعیت قابل قبول "سالم" است‌ و هوای نجف آباد با میانگین ۴۲ پاک است.

سیستم ایستگاههای پایش هوای شهرهای خمینی شهر ، زرین شهر، لنجان و دولت آباد در چهار ماه گذشته قطع است و از داده های آنها اطلاعی در دست نیست.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 400416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.