رشد ۲۳درصدی جذب بودجه پروژه‌های عمرانی اصفهان

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از رشد ۲۳درصدی در جذب بودجه پروژه‌های عمرانی و آسفالت در شش ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ شهری با سرعت و البته کیفیت در حال اجرا است، اظهار کرد: رشد ۲۳درصدی در جذب بودجه پروژه‌های عمرانی و آسفالت در شش ماهه اول امسال در مقایسه با سال گذشته علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی موجود، باعث شد تا موفق به کسب رتبه دوم از سوی معاونت برنامه‌ریزی در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۹۸ شویم.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از تجارب موجود و به کارگیری دانش روز، در آینده بتوانیم با دستیابی به سطوح بالاتر موجبات توسعه هر چه بیشتر سازمان را برای شهر اصفهان فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به وجود قدرت اجرایی جهت اجرای همزمان چندین پروژه عمرانی در شهر، خاطرنشان کرد: سازمان عمران با توجه به توان فنی واحدهای خود، شاهد اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شامل معابر اصلی، کندروها، پیاده‌روسازی و احداث پارک‌ها، ابنیه‌های فنی، کانال‌ها، پل‌ها، تولید و توزیع فرآورده‌های بتنی و درآمدزایی و از همه مهمتر آسفالت معابر و سایر پروژه‌های مهم دیگر است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال قرارداد مابین سازمان عمران و پیمانکاران و فروشندگان رقم قابل توجهی است و در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۳ برابر افزایش را نشان می‌دهد.

طرفه‌تابان با اشاره به پروژه‌های جاری سازمان عمران، گفت: این پروژه‌ها شامل ایجاد و احداث مواردی مانند مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف‌جهان، تقاطع غیرهمسطح آفتاب، ادامه بلوار فرزانگان، نمایشگاه بزرگ اصفهان، سالن همایش ها، پایانه اتوبوس‌های واحد شهری صفه، پایانه قدس، ساختمان توانبخشی فدک، پل خروجی مرکز همایش‌ها، احداث لوپ‌های پل رضوان، احداث پارک روح الامین، ایمن سازی بزرگراه شهید کشوری و شهید روح الامین همچنین اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی است.

کد خبر 400415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.