وقوع ۵۷۱ حادثه سقوط از ارتفاع در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: طی آبانماه امسال به حادثه‌دیدگان ۵۷۱ مورد سقوط از ارتفاع و ۵۸ مورد غرق شدگی در اصفهان امداد رسانی شده است.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انجام ۲۱ هزار و ۴۸۲ ماموریت اورژانس استان در آبان ماه امسال، اظهار کرد: از این شمار ۱۷ هزار و ۲۰۷ مورد ماموریت های شهری بود که چهارهزار و ۱۰۷ مورد تصادف و ۱۳ هزار و ۱۰۰ مورد حوادث غیرتصادفی بوده است.

 وی با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۲۷۵ مورد ماموریت جاده ای انجام شد که از این شمار حدود یک هزار ۵۴۹ مورد تصادف و دو هزار و ۷۲۶ مورد حوادث غیر تصادفی بود، افزود: در مجموع ۱۳ هزار و ۸۷۶ نفر حادثه دیده آبان ماه امسال به بیمارستان ها منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۸۱ مصدوم حوادث ماه گذشته به صورت سرپایی مداوا شدند، ادامه داد: ۵۷۱ مورد حادثه سقوط از ارتفاع و ۵۸ مورد غرق شدگی در ماه گذشته به اورژانس اعلام و ماموران امدادی به محل حوادث اعزام شدند.

عابدی با بیان اینکه تعداد مسمومیت با گاز منواکسید کربن در ماه گذشته ۴۴ مورد بود، اضافه کرد: در این مدت به ۸۴۸ نفر دارای مشکلات تنفسی و ۵۳ مورد اورژانس زایمان خدمات داده شده است.

وی با اشاره به امداد رسانی به ۴۵ حادثه ویژه در ماه گذشته، گفت: طی این مدت حدود ۲۹ احیای موفق و سه مورد کمک‌رسانی در زایمان زنان باردار صورت گرفت.

کد خبر 400414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.