پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک سوار قدس

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک سوار قدس خبر داد و گفت: تاکنون اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صرف تملک و اجرای این پروژه شده است.

علی باقری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح پارک سوار قدس به منظور ساماندهی حمل و نقل درون شهری انجام می‌شود و سرویس‌دهی به اتوبوس‌های ۱۲ خط درون شهری در محدوده منطقه ۱۲ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه پارک سوار قدس که در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع اجرایی می‌شود، در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تاکنون اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صرف تملک و اجرای این پروژه شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خطوط اتوبوس شهرهای شاهین شهر و خمینی شهر، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد خمینی شهر و محله‌های دهنو و عاشق آباد و اتوبوس‌هایی که در خیابان امام خمینی و بهارستان تردد می‌کنند از مزایای این پارک سوار بهره‌مند می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث پارک‌سوارها موجب شده شهروندان با دغدغه کمتر، آرامش و اطمینان خاطر بیشتر سفر خود را با وسایل حمل و نقل عمومی انجام دهند، ادامه داد: پارک سوار قدس به خطوط اتوبوس محله مهدیه، محله محمود آباد، محله امین آباد و پالایشگاه و نیروگاه شهرک شهید منتظری نیز سرویس دهی می‌کند.

باقری با بیان اینکه یکی از مزیت‌های این پارک سوار نزدیکی آن به ایستگاه مترو در شهرک قدس است، تصریح کرد: این پارک سوار شرایط را برای ایجاد حمل و نقل عمومی کارآمد شامل اتوبوس، مترو و خودرو شخصی فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در پارک سوار قدس امکان توقف ۲۰۰ خودرو شخصی وجود دارد.

کد خبر 400413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.