آقای فتحی استقلال برای شما چه دارد که نمی‌ روید؟!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: آقای فتحی شما چه کار مفیدی در این دوسال برای استقلال انجام داده ای؟ ممکن است با این حرف های من فتحی در نیم فصل به دنبال گلر دیگری برود و همین کاری که با پژمان منتظری کرد را انجام بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسین حسینی دروازبان استقلال پس از تساوی تیم اش برابر پیکان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما تمرکز نداشتند. شاید در چهار پنج بازی قبلی فقط یکی دوبار تیم ها در برابر ما موقعیت داشتند، اما امروز شاهد بودید که چندبار با من تک به تک شدند و پنالتی هم دادیم. هیچ کدام از بازیکنان تمرکز نداشتند و بدون اغراق می گویم شب گذشته بسیاری از بازیکن های استقلال بغض کرده بودند و شاید خیلی ها هم در اتاق شان گریه کردند. شرایط خیلی سخت بود. رفتار استراماچونی به شکلی بود که ما او را دوست داشتیم. فکر می کنم در تاریخ فوتبال ایران هیچ زمانی وجود نداشته که تیم صدر جدول مربی نداشته باشد!

آقای فتحی این تیم چه دارد که نمی روید؟

وی اضافه کرد: آقای فتحی این تیم برای شما چه دارد که نمی روید؟ بعضی مواقع شک می کنم؛ تیم دو بر صفر می بازد و به شما بد و بیراه می گویند، سه هیچ می برد به شما بد و بیراه می گویند. حتی وقتی تیم صدر جدول است هواداران علیه فتحی شعار می دهند. مگر چنین چیزی می شود؟ خدا شاهد است خود من بعد از دربی دیدم کارایی لازم را برای استقلال ندارم و نمی توانم آن طور که باید و شاید در دروازه بایستم. به غلامپور گفتم که از استراماچونی بخواهد بازی بعد من را روی نیمکت قرار دهد. آقای فتحی این قدر هوادار به شما می گوید برو، چرا نمی روی؟ استقلال چه چیزی برای شما دارد؟ در هتل که می آیید می خندید و برایتان مسائل استقلال مهم نیست. بس کن مدیرعامل محترم. می‌دانی چند نفر با این تیم گریه می کنند و مریض می شوند؟ خدا می داند شب گذشته چند هوادار تا مرز سکته پیش رفتند. رفتن استراماچونی شوک بزرگی بود.

حسینی با اشاره به رابطه خوبی که با استراما چونی داشته، خاطر نشان کرد:  فکر می کنم تنها بازیکنی بودم که در واتس آپ با استراما چونی در ارتباط بود. دو روز قبل از این بازی که خبر آمد تمرین تعطیل است با باشگاه تماس گرفتم تا وضعیت را بپرسم. گفتند من به نمایندگی از آن ها با استراماچونی صحبت کنم و بگویم پول او جور شده است و دو روز دیگر برایش واریز می شود؛ گفتند که بگویم ۸۸ هزار دلار آماده است و دوازده هزار دلار دیگر آماده می شود تا باشگاه پول را به استراماچونی پرداخت کند. من به استراماچونی پیام دادم که تیم ما صدر جدول است، زحمت زیادی کشیده ایم و به خاطر بازیکن ها لطف کنید به سر تمرین بیاید، پول شما هم آماده است و پرداخت می شود.

داشتم دروغگو جلوه می کردم

وی ادامه داد: مجددا که در این رابطه با باشگاه تماس گرفتم، گفتند پول را تا دوشنبه بعد از بازی جور می کنیم! داشتم دروغگو جلوه می‌کردم. شرایط را برای استراماچونی توضیح دادم و گفتم نمی‌توانم به شما قول بدهم که پولتان واریز می شود.

دروازبان استقلال تهران تصریح کرد: مدیران باشگاه می گویند وقت نکرده اند که پول استراماچونی را آماده کنند، مگر می شود؟ استراماچونی اوایل فصل از امکانات گله مند بود؛ بعد از بازی نفت آبادان در کنفرانس‌ بعد از بازی گفت استقلال مشکل پول دارد. چرا هر موقع تیم نتیجه نمی‌گیرد اعضای هیئت مدیره که هیچ کدام فوتبالی نیستند دور هم جمع می شوند، مربی را به باشگاه می آوردند، بازخواستش می کنند و اولتیماتوم می دهند؟ وقتی هم که استراماچونی نتیجه می گرفت دعوتش می کردید! در حال حاضر همین هیئت مدیره می گویند سه ماه است استراما را ندیده ایم. این نشانه ضعف شماست.

وی اضافه کرد: فکر می کنم در هیچ فصلی استقلال به این شکل بسته شده است. در کل ۱۴ بازیکن هستیم که بازی می کنیم و بقیه جوان هستند. شاید یک بازی لیگ برتر در کارنامه ندارند و روی نیمکت می نشینند. مگر می شود استقلال هرسال پرستاره بسته شود و امسال وضعیت این تیم انقدر بد باشد؟

چرا زودتر نگفتید نمی توانید پول استراماچونی را بدهید؟

وی افزود: اول فصل که قرار داد های ما را کم کردید. قرار داد های تیم های دیگر نیز دو سه برابر ماست. هوادار این ها را نمی داند. شما که قرار دادها را کم کردید و تیم را  با ۱۶ میلیارد بستید یک سرمربی ایرانی می آوردید، چرا مربی خارجی گذاشتید که تجربه مربی گری در اینتر را داشت؟ با استراماچونی که صحبت می کردم از اختلاف سطح خودش با امکانات باشگاه می گفت و بیان می‌کرد که نمی تواند از مواضع کوتاه بیایید و باید باشگاه به استاندارد ها برسد. اگر تحریم بودیم چرا زودتر به او نگفتید که نمی توانیم پولش را پرداخت کنید؟

حسینی درباره درخواست باشگاه استقلال برای باز کردن حساب توسط استراماچونی در کشور ترکیه برای انتقال پول به حساب او، گفت: استراماچونی به من گفت که به تازگی حرف افتتاح  دو هفته است که ترکیه را به من گفته اند. بعد دوبار برای استراما پول واریز کرده اند که پلیس دنبالش بوده و برای اش نامه فرستاده است. نامه دادند که این پول چه طور برای شما می آید. ده نفر با اسامی مختلف برای تان پول ریخته اند. استراما درخواست کرد که پول نمی خواهم دیگر برایم در این حساب واریز نکنید. دوباره قبل از بازی استقلال به حساب اش پول واریز می کنند و حساب اش بلوکه می شود. 

آقای فتحی شما در این دوسال چه کار مفیدی انجام داده اید؟

وی ادامه داد: آقای فتحی شما چه کار مفیدی در این دوسال برای استقلال انجام داده ای؟ ممکن است با این حرف های من فتحی در نیم فصل به دنبال گلر دیگری برود و همین کاری که با پژمان منتظری کرد را انجام بدهد. اگر می خواهید من را اخراج کنید، اجازه دهید هوادار ها خیلی چیز ها را بدانند.

 دروازبان استقلال درخصوص این که استراماچونی می توانسته تحمل کند و نرود، خاطرنشان کرد: ما انتظار نداشتیم ایشان این طور برود، ولی از خیلی وقت پیش بازیکن ها را جمع می کرد و شرایط را توضیح می داد. نمایندگان ایشان هم که سرتمرین جدیدا حاضر شدند، من رفتم پیش مسئولان باشگاه و گفتم که استراماچونی گفته بعد از بازی سپاهان اگر پول من پرداخت نشود نمی آیم. نمی دانم اصلا این ها چه کسانی هستند که برای استقلال تصمیم می گیرند.

استراماچونی خانه بوده، اما در را باز نکرده است!

وی ادامه داد: شب گذشته جلسه گذاشتند و سلطانی فر گفت علیه استراما بیانیه بدهیم تا موضوع تمام شود. استراماچونی می خواهد یکسال قرار داداش را کم کند و با بیانه فشار روی او می اندازیم. ما خواهش کردیم که این کار را نکنند و از شانسی که هست و استراما نرفته استفاده کنند؛ به خانه اش بروند و راضیاش کنند. آنها به منزل استراماچونی رفتند، اما اختلاف آنقدر زیاد بوده که استراماچونی در را باز نکرده است!

حسینی در  رابطه با این که هیئت مدیره در زمان باخت از استراما چونی حمایت کرده است، اظهار کرد: ببینید تیم چگونه بسته شده و ما اگر هم اول فصل می باختیم، بدشانسی می آوردیم. اگر دقایق آخر گل نمی خوردیم آن موقع نیز شرایط مان خوب بود. شما وقتی مربی اینتر را می آوری نباید با چهار پنج بازی برکنارش کنید.

وی ادامه داد: هوادار بداند که همیشه به گونه ای‌پرداخت ها انجام می شود تا همه‌ناراضی بشوند. برای افراد درصد های مختلف از قراردادشان می ریزند و هرکس باشد هم ناراحت می شود. به نظرم فتحی هیچ کار مفیدی در این دوسال انجام نداده است.

دروازبان استقلال درباره احتمال نشستن فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی 'گفت: آقای مجیدی اسطوره این باشگاه هستند و سال پیش هم چند بازی که ایشان با ما بود ما راحت بودیم. من نمی دانم قرار است ایشان انتخاب بشود یا کس دیگری اما اگر آقای‌مجیدی الآن بیاید فشار زیادی روی اش خواهد بود. ما از ده بازی ۹ تا را بردیم و تیم الآن صدر جدول است و هرکسی بیاید فشارزیادی را باید تحمل‌کند. نمی‌دان می خواهند چه کنند اما عین خیالشان نیست‌.

کد خبر 400407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.