مهاجری: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: موقعیت های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از آن استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا مهاجری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری با ابراز تاسف بابت شروع بد بازی امروز، اظهار کرد: اگر پنالتی گل می‌شد روند بازی متفاوت بود.

وی ادامه داد: تماشاگر حق دارد و حقیقی با آن همه تجربه نباید اشتباه می‌کرد. روی ایستگاهی گل دوم را خوردیم. امروز بازیکنان مصدوم دستمان را بسته بود. تعویض‌های ما جوان و کم‌تجربه بودند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد: موقعیت های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از آن استفاده کنیم؛ تیم ذوب آهن برخلاف ما، در این دیدار از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد. مسئولیت این شکست بر عهده ما است و از هواداران عذر می‌خواهم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ما به روانشناس نیاز دارد،  افزود: استنباطم این بود که شرایط خوبی در گازنی پیدا کرده‌ایم ولی متاسفانه امروز اسیر اتفاقات شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: بازی در چمن مصنوعی قائم‌شهر جان ما را می‌گیرد؛ امیدوارم در نیم‌فصل بتوانیم ایراداتمان را برطرف کنیم.

مهاجری گفت: بازیکنان را آماده کرده‌ایم که در چه بازی در حال بازی است. امروز اسیر خوب نبودن و اشتباهاتمان شدیم؛ بازیکن باید بداند وقتی به تیمی مثل نساجی می‌رود، باید فشار تماشاگران را تحمل کند. باید در مقابل تیم شهرخودرو بازی خوبی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: داور در حد توان خود خوب سوت زد. در جایی که داور اشتباه می‌کند، ما نباید حساس شویم. داور هم مثل بازیکن و مربی است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: گل دوم آفساید بود اما به تصمیم داوری احترام گذاشتیم. ​​​​​​

کد خبر 400385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.