خلعتبری کلاه منصوریان را برداشت!

هواداران ذوب آهن از دیدار تیمشان مقابل نساجی مازندران استقبال خوبی نکردند و تعدادشان دقایقی پیش از شروع دیدار به ۱۰۰ نفر هم نمی‌رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران امروز _دوشنبه ۱۸ آذرماه_ از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند؛ در ادامه حواشی این دیدار را می‌خوانید:

*پیش از شروع دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با معدود هواداران حاضر در جایگاه ویژه خوش و بشی کوتاه داشت.

*هواداران ذوب آهن از این دیدار استقبال خوبی نکرده بودند و تعدادشان دقایقی پیش از شروع دیدار به ۱۰۰ نفر هم نمی‌رسید.

*هوداران نساجی از همان ابتدا به شدت رضا مهاجری و بازیکنان تیمشان را تشویق می‌کردند.

*پیش از شروع دیدار بازیکنان ذوب آهن با بنری که بر روی آن نوشته شده بود"با مطالعه، ورزش قهرمانی را به ورزش جوانمردانه تبدیل کنیم"، در زمین مسابقه حاضر شدند.

*دانیال اسماعیلی‌فر بازیکن ذوب آهن اصفهان پیش از شروع دیدار سمت مهاجری رفت و برای دقایقی کوتاه در آغوش رضا مهاجری قرار گرفت.

*حسن جعفری، رضا دهقانی و مجتبی بیژن بازیکنان نساجی مازندران پیش از شروع دیدار به سمت علیرضا منصوریان رفتند و با وی خوش و بش گرمی داشتند.

*پیش از شروع دیدار رضا مهاجری سمت هواداران نساجی رفت و آن‌ها را مورد احترام گذاشت.

*در دقیقه ۳۲ وقتی داور خطای نژاد مهدی را مستحق پنالتی دانست و به نفع نساجی اعلام پنالتی کرد با لبخندی تمسخر آمیز، ناراحتی خود را نشان داد.

*محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی وقتی پنالتی تیمش را در مقابل معراج اسماعیلی از دست داد به شدت ناراحت شد ولی دیگر بازیکنان به او دلداری دادند.

*محمدرضا خلعتبری پس از گل، شادی خود را با منصوریان تقسیم کرد و در اقدامی جالب کلاه از سر منصوریان برداشت تا سر وی را ببوسد.

*در بین دو نیمه جواد محمدی، مدیر عامل باشگاه ذوب آهن دقایقی را در جایگاه ویژه با ناظر دیدار به گفت‌وگو نشسته بود.

*مهدی رجب‌زاده، بازیکن اسبق ذوب آهن این دیدار را از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر بود.

*جنب و جوش علیرضا منصوریان در کنار زمین در نیمه دوم افزای چشم‌گیری پیدا کرده بود.

*تعداد تماشاگران این دیدار توسط اسکوربورد ورزشگاه در دقیقه ۶۰  فقط ۲۲۰ نفر اعلام شد.

*ارسلان مطهری پس از به ثمر رساندن گل دوم ذوب آهن شادی گل خود را با وحید محمدزاده شریک شد و در آغوش محمدزاده قرار گرفت.

*در دقیقه ۷۴ وقتی هواداران ذوب آهن نساجی را با شعارهای ناشایست به تمسخر گرفته بودند؛ هواداران را به آرامش و سکوت دعوت کرد.

*رضا مهاجری، سرمربی و عباس‌زاده، کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان بازی در بین هواداران خشمگین نساجی رفتند و برای دقایقی با آن‌ها گفت‌وگو کردند.

کد خبر 400382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.