«فرهاد مجیدی» کجا بوده که الان سرمربی استقلال شود؟!/ شعار هواداران از سر دلسوزی است

یک پیشکسوت استقلال گفت: سلطانی فر تصمیم گیرنده ورزش ایران است و باید به فکر مردم باشد، شعار هایی که هواداران سر می‌دهند از سر دلسوزی است و قصد خاصی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی در حاشیه بازی استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعضی از افراد حرفشان با عملشان یکی نیست و متاسفانه استراماچونی دیروز قرار داد خود را با استقلال فسخ کرد، مدیریت نیز استعفای خود را اعلام کرد.

وی ادامه داد: امیدوار هستم کسی را به این تیم اضافه کنند که استقلال را خوب بشناسد و به این تیم علاقه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه هواداران از تیم استقلال حمایت می‌کنند و باید به آن ها اهمیت داده شود، افزود: هواداران استقلال وقتی با این مشکلات رو به رو می شوند، ناراحت خواهند شد و باید مسئولان باشگاه به فکر هوادارن استقلال باشند. امیدوار هستم که مدیریت جدید بتواند استراماچونی را به تیم برگرداند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه کسی امروز ترکیب تیم را چیده است، گفت: وقتی شخصی برای هدایت تیم حضور نداشته باشد، این وظیفه به عهده کاپیتان تیم است و امیدوار هستم که در بازی امروز نتیجه مطلوبی را کسب کنند و پیروز بازی شوند تا وزرات ورزش در این چند روز تصمیمی برای استقلال بگیرد و کسی را به عنوان مدیر انتخاب کنند که مدیریت کند و برای منافع خود تصمیم گیری نکند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با برگشت فرهاد مجیدی به این تیم، افزود: خلیل زاده چند روز است که حضور ندارند، چطور می‌تواند گفته باشد که فرهاد مجیدی به این تیم خواهد آمد، مجیدی کجا بوده است که اکنون سرمربی استقلال شود. فعلا باشگاه مدیر عامل و هیئت مدیره ندارد.

نوازی در پاسخ به سوال اینکه وضعیت سلطانی فر را در این باشگاه چطور می‌بینید؟ تصریح کرد: سلطانی فر تصمیم گیرنده ورزش ایران است و باید به فکر مردم باشد، شعار هایی که هواداران سر می‌دهند از سر دلسوزی است و قصد خاصی ندارد.
وی اضافه کرد: من به هواداران حق می‌دهم زیر را هر روز اتفاقات جدیدی در باشگاه استقلال رخ می‌دهد، وقتی تیم آرامش پیدا می‌کند باز هم با اتفاقات جدیدی رو به رو هستیم. از سلطانی فر میخواهم بکسی که لیاقت مدیریت استقلال را دارد به این باشگاه اضافه بکند.

کد خبر 400375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.