۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
افتتاح ایستگاه مترو کوهسنگی

در این بسته خبری از امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری مشهد و تهران تا احداث سه سکوی انتقال پسماند در قم و گام‌های روبه جلوی قزوین در مناسب سازی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

علت خاموشی تونل نیایش مشخص شد

وحید احمدی، روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: دلیل قطع برق تونل نیایش، قطع برق منطقه‌ای بوده و به سرعت ژنراتورهای تونل فعال شده است.

امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری مشهد و تهران

با هدف توسعه همکاری‌ها میان دو کلان شهر کشور و ارائه و تبادل خدمات هوشمند مشترک، تفاهم نامه همکاری میان شهرداری مشهد و تهران منعقد شد.

هدایت آب‌های سطحی از طریق کانال‌های ایجاد شده در ارومیه

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: همزمان با بارش باران و برف نیروهای شهرداری با تجهیزات در نقاط مختلف شهر مستقر شده و در آمادگی کامل قرار دارند.

نظارت هوشمند ۲۴ ساعته تخلفات شهری

حسین محمد حسینی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح نظارت هوشمند و مکانیزه تخلفات شهری می‌تواند در سرعت عمل و پیشگیری از تخلف بسیار تاثیرگذار باشد.

گام‌های روبه جلوی قزوین در مناسب سازی

محمد درافشانی، سرپرست شهرداری قزوین گفت: در این چند سال گام‌های خوبی در حوزه معلولان برداشته شده است که از جمله آن می‌توان به ایجاد گذر ویژه ویلچر در بوستان‌ها و مناسب سازی ۸۰ درصد از معابر منطقه دو اشاره کرد.

ایجاد ایستگاه آتش نشانی ویژه بانوان در شهریار

احمد کریمی، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اشاره به نیاز به بانوان در برخی عملیات‌های آتش‌نشانی از راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان در شهریار خبر داد.

انفجار منزل مسکونی در کاشان

محمد مسعود چایچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: به دنبال انفجار و متعاقب آن آتش سوزی منزل مسکونی در کاشان، مادر و کودک پنج ساله در بیمارستان بستری شدند.

احداث سه سکوی انتقال پسماند در قم

سید عبدالله میرابراهیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از احداث سه سکوی انتقال پسماند در قم خبر داد.

افتتاح ایستگاه کوهسنگی خط ۲ قطار شهری مشهد

خلیل کاظمی، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از افتتاح ایستگاه کوهسنگی خط ۲ قطار شهری در روز سه شنبه خبر داد.

اعتراض رانندگان تاکسی ون در همدان

محمد پوروخشویی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در پی اعتراض رانندگان تاکسی ون به میزان سهمیه بنزین خود گفت: اعتراض رانندگان کاملاً به جا بوده و باید هرچه سریع تر به درخواست آنها رسیدگی شود.

کد خبر 400374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.