شهر خودرو یک- سپاهان یک/ تساوی جنجالی مدعیان

دیدار تیم‌های شهر خودرو و سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم‌های شهر خودرو و سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های شهر خودرو و سپاهان

ورزشگاه: امام رضا (ع) مشهد

تماشاگر: نزدیک به ۱۰ هزار نفر

گل‌ها: گئورگی گولسیانی (دقیقه ۶۰) برای سپاهان

اخطار: محمد محبی (دقیقه ۵۳)، مهدی کیانی (دقیقه ۶۶)، ولادیمیر کومان (۷۳) از سپاهان؛ فرشاد محمدی‌مهر (دقیقه ۸۱)

اخراج: محمد محبی (دقیقه ۶۸) از سپاهان

شهر خودرو: مهدی رحمتی، فرشاد فرجی، محمدحسین مرادمند، فرشاد محمدی مهر، علی نبی زاده (۷۴- مرتضی خراسانی)، محمدعلی فرامرزی، سروش رفیعی، اکبرصادقی، امین قاسمی نژاد، کارلوس آلبرتو (۷۴- سعید صادقی) و یونس شاکری

سرمربی: یحیی گل محمدی

سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمدرضا مهدی زاده، گئورگی گولسیانی، علی مصلح، مهدی کیانی، امید نورافکن (۹۰+۵- محمد کریمی)، ولادیمیر کومان (۷۳- علی قربانی)، سجاد شهباززاده، محمد محبی و کی‌روس استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: بیژن حیدری

شرح بازی:

حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر بین تیم‌های دوم و سوم در حالی در ورزشگاه زیبای امام رضا (ع) برگزار می‌شد که تیم میزبان در ابتدای بازی با حملاتی که در سمت چپ طراحی می‌کرد موقعیت‌های خوبی روی دروازه سپاهان ایجاد کرد اما پس از گذشت ۱۵ دقیقه از شروع بازی با تغییراتی که سپاهان در سیستم و چینش نفراتش داد نقطه ضعف سمت راست خود را پوشش داد و با در اختیار گرفتن توپ و میدان برای لحظاتی از دیدار در نیمه نخست بر بازی مسلط شد و یکی دو موقعیت بسیار خوب ایجاد کرد.

در نیمه دوم سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و در ادامه روند رو به رشد خود در طول بازی موفق شد روی یک ضربه کرنر توسط گولسیانی گل زیبایی به ثمر برساند. در حالی که پس از این گل شهر خودرو برای به ثمر رساندن گل تساوی فشار زیادی روی دروازه سپاهان آورد یک صحنه مشکوک درون محوطه جریمه سپاهان و اعتراض شدید تیم میزبان به داور بازی را بهم ریخت و در ادامه اخراج بحث برانگیز محبی شرایط را کاملاً به ضرر سپاهان کرد. سپاهان که حدود ۲۵ دقیقه باید با یک یار کمتر بازی می‌کرد تا دقیقه ۹۰ به خوبی با بازی بسته از گل خود محافظت کرد اما روی یک ضربه کرنر و غفلت گولسیانی گل تساوی شهر خودرو توسط شاکری به ثمر رساند.

بازی در دقایق پایانی به دلیل یک صحنه مشکوک دیگر درون محوطه جریمه سپاهان باز هم به آشوب کشیده شد اما در نهایت بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهان موقتاً به صدر جدول صعود کند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۶۰- سپاهان)- ارسال کرنر مواج توسط کیانی به تیر دور دروازه شهر خودرو با ضربه سر گولسیانی تبدیل به گل اول بازی شد.

۱-۱ (دقیقه ۹۰- شهر خودرو)- ارسال کرنر قاسمی نژاد در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر یونس شاکری تبدیل به گل تساوی شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷- توپ ارسالی فرامرزی از سمت چپ به یونس شاکری رسید و او با کنترل و ضربه قیچی برگردان زیبا دروازه سپاهان را نشانه گرفت اما نوک انگشتان نیازمند و تیر افقی دروازه، مانع گلزنی شهر خودرو شد.

دقیقه ۲۰- نفوذ علی مصلح به محوطه جریمه شهر خودرو با ضربه محکم او همراه شد که توپ در اختیار رحمتی قرار گرفت.

دقیقه ۲۶- محمد محبی با دریبل مدافع شهر خودرو از سمت چپ محوطه جریمه شهر خودرو نفوذ کرد و ضربه محکم او از زاویه بسته را رحمتی به طور ناقص برگشت داد.

دقیقه ۴۳- ارسال چوچو از سمت راست با ضربه سر شاکری به طرز خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵- روی یک صحنه شروع مجدد، بازیکنان سپاهان مشغول اعتراض به داور بودند که شهرخودرویی‌ها بازی را سریع آغاز کردند و موقعیت بسیار مناسبی نصیب صادقی درون محوطه جریمه سپاهان شد اما ضربه بی دقت او از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱- شوت سرکش کی‌روس استنلی از فاصله‌ای تقریباً ۴۰ متری با واکنش ناقص رحمتی همراه شد و سپس دفع فرجی به بیرون زده شد.

دقیقه ۶۲- شوت شاکری از پشت محوطه جریمه با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۲- در یک ضد حمله با یک پاس در عمق خراسانی صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه او را پیام نیازمند به زیبایی دفع کرد و توپ برگشتی هم به لطف تکل منصوری به کرنر رفت.

دقیقه ۸۴- شوت ناگهانی و زیبای امین قاسمی‌نژاد زوزه کشان از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۵- در یک ضد حمله توپ در موقعیت بسیار عالی به نورافکن رسید اما ضربه او با اختلاف بسیار کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

شعارهایی که علیه سپاهان و امیر قلعه نویی در این بازی سر داده شد و البته اعتراضات دو تیم به داور مسابقه اتفاق ویژه این دیدار پر حاشیه بود.

بهترین بازیکن:

گئورگی گولسیانی تا قبل از گلی که سپاهان خورد بهترین بازیکن میدان بود اما او روی گل مقصر بود و با این حساب می‌توان امین قاسمی‌نژاد را بهترین بازیکن میدان دانست.

کد خبر 400367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.