۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
روانسر ایمن می‌شود

شهردار روانسر گفت: ۹ میلیارد ریال از ابتدای سالجاری تاکنون برای کاهش خطرات احتمالی سیل و بهبود زیرساخت‌های عبور و مرور در سطح این شهر هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، امید مجیدی اظهار کرد: این اعتبار برای اجرای پنج طرح و از محل اعتبارات داخلی و استانی تامین شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی در بلوار معلم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.

شهردار روانسر از بتن‌ریزی معابر این شهر با اختصاص شش میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی این شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در محله‌های گرمه خانی، صالح‌آباد، گل سفید و خیابان بهار انجام شده است.

مجیدی گفت: با توجه به آبگرفتگی و خاکی بودن معابر محله گل سفید و شهرک ویس‌القرن، سه هزار و ۸۰۰ تن شن در نقاط بحرانی و آب‌گیر این محله‌ها استفاده شده است.

وی اضافه کرد: لایروبی رودخانه‌های خشکه‌رود، عاصم‌آباد و پایین دست سراب روانسر با همکاری آب منطقه‌ای و ترمیم و بازسازی پل‌های فرسوده با استفاده از دال‌های بتنی، دیوار چینی و جدول‌گذاری در چهار نقطه شهر از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

شهردار روانسر یادآور شد: یکی از مهم‌ترین معضلاتی که از سال‌های  گذشته شهروندان روانسری در فصل بارندگی با آن مواجه بوده‌اند، آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی این شهر به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی آن است که خوشبختانه در چند سال اخیر توجه ویژه این مسئله شده و پروژه هدایت و دفع آب‌های سطحی هر ساله و بر اساس اولویت‌ها در این شهر اجرا می‌شود.

کد خبر 400344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.