کاهش زمان حضور آتش‌نشانان کاشان به محل وقوع حوادث

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مدت زمان حضور نیروهای امداد و نجات این سازمان در محل وقوع حوادث در مقایسه با سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان، اظهار کرد: میانگین زمان رسیدن نیروهای عملیاتی به محل وقوع سوانح درهشت ماه نخست سال جاری در سوانح ۳۷ ثانیه و در آتش‌سوزی‌ها ۲۰ ثانیه بوده است که این زمان نسبت به مدت مشابه نسبت سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۶ مانور ایستگاهی و دو مانور مشترک با سازمان‌های امدادی برگزار و ۶۴۷ مورد استقرار تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ادامه داد: برای کاهش مدت زمان حضور نیروهای امدادی و عملیاتی به محل حادثه، اقداماتی نظیر نوسازی و بهسازی تجهیزات و به‌روز رسانی تجهیزات الکترونیکی مانند gps خودروهای عملیاتی انجام شده است.

چایچی با اشاره به  نصب و تعمیر ۱۰ شیر هیدرانت در مناطق پرخطر این شهر، تصریح کرد: در هشت ماه نخست سال جاری مدت زمان حوادث ۴۲ هزار و ۲۸۰ دقیقه  و مدت زمان حریق ۱۸ هزار و ۲۳۳ دقیقه بوده است.

کد خبر 400333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.