راه ارتباطی ۹ روستای معمولان در آستانه تخریب

شهردار معمولان گفت: با توجه به شدت گرفتن بارش ها در آینده احتمال تخریب راه ارتباطی موقت ۹ روستا وجود دارد، بنابراین باید پل اصلی ابراهیم‌آباد به سرعت احداث شود.

به گزارش ایمنا، محمد عزیزی اظهار کرد: عملیات اجرایی پل روستای ابراهیم‌آباد در یک کیلومتری بخش غربی شهرمعمولان بر روی رودخانه کشکان سال ۸۵ آغاز شد.

وی افزود: این طرح در ابتدا برای احداث پل عابر پیاده  اجرا و در سال ۹۴ با اعمال تغییراتی به یک معبر ماشین رو برای برقراری ارتباط معمولان با کوهدشت به پل ماشین رو تبدیل شد.

شهردار معمولان با اشاره به رکود طرح در سال‌های گذشته یادآور شد: فروردین امسال این سازه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به طور کامل بر اثر سیل تخریب شد و اکنون با گذشت بیش از هشت ماه از وقوع این حادثه عرشه فلزی پل همچنان در مسیر رودخانه قرار دارد و تا کنون  نسبت به جمع‌آوری آن اقدامی انجام نشده است.

عزیزی گفت: با پیگیری های انجام شده از محل اعتبارات ماده ۱۰ ستاد بحران، دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به احداث پل روستای ابراهیم آباد اختصاص داده شد.

وی افزود: با وجود اینکه موافقت‌نامه احداث پل با کار فرمایی اداره کل راه و شهرسازی و معرفی شهرداری معمولان به عنوان بهره‌بردار تبادل شده، اما آهن‌آلات عرشه فلزی همچنان در حاشیه رودخانه کشکان هستند و کار اجرایی انجام نشده است.

شهردار معمولان گفت: با احداث پل ابراهیم آباد نه تنها راه ارتباطی ۹ روستا برقرار و مشکل آنها برطرف می‌شود بلکه در صورت انسداد جاده خرم آباد – پلدخترمی توان از طریق این پل ازمسیر معمولان به کوهدشت به عنوان یک محور راهبردی هنگام بروز بحران استفاده کرد.

کد خبر 400324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.