نصب دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک در بیرجند

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند گفت: دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک در تقاطع چهارراه ۱۵ خرداد و خیابان معلم از سوی شهرداری نصب و راه اندازی شد.

به گزارش ایمنا، مسلم قلی‌نژاد اظهار کرد: با هدف کنترل وضعیت ترافیک معابر و تقاطع‌های پرتردد سطح شهر، این دوربین نظارت تصویری در تقاطع چهارراه ۱۵ خرداد و معلم نصب شد.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی در زمان بروز بحران بسیار موثر است و امکان نظارت تصویری را در سطح شهر میسر می‌سازد، عنوان کرد: این دستگاه علاوه بر نشان دادن وضعیت ترافیکی محل، اختلالات و تخلفات ترافیکی و راهنمایی را به مرکز کنترل ترافیک شهر اعلام می کند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از اتصال این دوربین‌ها به مرکز کنترل ترافیک خبرداد و  اضافه کرد:  نصب دوربین در سطح شهر باعث بالا رفتن امنیت شده و در زمینه نظارتی و کنترلی سبب ارتقاء فرهنگ ترافیکی می‌شود.

قلی‌نژاد اضافه کرد: مرکز کنترل ترافیک در شهرداری بیرجند برای استفاده بهینه از زیرساخت‌ های شهری، روان‌سازی ترافیک و نظارت بر سطح شهر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای نصب این دوربین مبلغ ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: پیش از این و طی سال جاری هفت دستگاه دوربین نظارت تصویری در تقاطع های مهم شهر از جمله میدان آزادی، میدان قدس و چهارراه جوادیه، تقاطع بلوار پاسداران و خیابان خلیل طهماسبی با ارزش ۱۷۰ میلیون تومان نصب شده است. 

کد خبر 400316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.