ورود موج بارشی جدید به اصفهان از روز چهارشنبه

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: روز چهارشنبه با ورود امواج ناپایدار به استان، بارش برف و باران در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در دو روز آینده به صورت آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مرکز غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه با ورود امواج ناپایدار به استان، بارش برف و باران در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

عزتیان با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز جمعه ادامه دارد، اضافه کرد: روزهای آینده احتمال انباشت آلاینده‌ها و آلودگی هوا به دلیل بارندگی ها وجود ندارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه ای دما در 24 ساعت آینده، افزود: بویین میاندشت با 17 درجه سانتی‌گراد زیر صفر و چوپانان با دمای 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

وی گفت: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می رسد.

عزتیان با توجه به اینکه زمینه جو به دلیل بارش ها پاک است فعلا انباشت الاینده را نخواهیم داشت.  

کد خبر 400309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.