بهره‌برداری و عملیاتی‌سازی سامانه جامع منابع انسانی شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از بهره‌برداری و عملیاتی‌سازی سامانه جامع منابع انسانی شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: این سامانه به طور مداوم براساس نیازهای اعلام شده از سوی حوزه‌های بهره‌بردار بروز رسانی می‌شود.

سید حمیدرضا ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دنیای مدیریت امروز یکی از مهمترین سامانه‌های مورد نیاز در سازمان‌ها، ادارات و نهادها، در حوزه مدیریت منابع انسانی "سامانه جامع منابع انسانی" است که خود به زیرمجموعه‌ها و زیرسیستم‌های متعددی تقسیم می‌شود.

وی افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور پاسخگویی به نیازهای موجود در حوزه مدیریت اطلاعات منابع انسانی، احکام و حقوق و دستمزد، بیمه و... اقدام به طراحی تولید سامانه جامع منابع انسانی (HR) به صورت داخلی و مبتنی بر شبکه (وب و شبکه داخلی) کرده که این سامانه به طور مداوم بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی حوزه‌های بهره‌بردار بروز رسانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان هدف اصلی تولید این سامانه را پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی سرویس‌های منابع انسانی شامل تهیه انواع فرم‌ها و گزارش‌ها و تسهیل مدیریت یکپارچه اطلاعات و فرایندهای این حوزه عنوان کرد و گفت: این سامانه شامل زیر سامانه‌های مدیریت اطلاعات پایه، مدیریت اطلاعات فردی، مدیریت اطلاعات پرسنلی، تشکیلات و ساختار سازمانی، مدیریت احکام پرسنلی، حقوق و دستمزد، بیمه تکمیلی، مدیریت کاربران و... است.

وی با اشاره به مدیریت اطلاعات پایه، گفت: در این بخش امکان حذف و اضافه و ویرایش اطلاعات پایه وجود دارد که در هر قسمت فرمی متناسب با آن طراحی و امکان بروزرسانی و اصلاح اطلاعات فراهم شده است.

ابطحی با اشاره به مدیریت اطلاعات فردی این سامانه، تصریح کرد: محور سیستم‌های مرتبط با منابع انسانی فرد است که در این بخش اطلاعات افراد مرتبط با سیستم گردآوری شده و امکان اصلاح، حذف و بروز رسانی اطلاعات مرتبط با هر فرد وجود دارد.

وی مدیریت اطلاعات کارکنان را از دیگر امکانات این سامانه برشمرد و گفت: یکی دیگر از عناصر موثر در سامانه‌های منابع انسانی، مدیریت اطلاعات کارکنان شاغل در شهرداری است که در این زیرسامانه، اطلاعات مرتبط با کارکنان از جمله اطلاعات فردی، ابلاغ‌ها، احکام، مزایای رفاهی، فیش های حقوقی و معوقه، درخواست‌های رفاهی، مرخصی و ماموریت، تشویق تحصیلی، تمامی سوابق و... وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان ابراز امیدواری کرد: با استفاده از سامانه جامع منابع انسانی در شهرداری اصفهان و سایر شهرداری‌های کشور، انجام خدمات در حوزه مدیریت منابع انسانی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

کد خبر 400293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.