باید شکاف موجود بین مناطق شهرداری کاهش یابد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید به عنوان مدیران شهری نگاه یکسانی به شهر داشته باشیم و شکاف موجود بین مناطق برخوردار، نیمه‌برخوردار و محروم را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در جمع معتمدان منطقه ۱۴ با بیان اینکه ارتباط معناداری بین عمران، آبادانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، اظهار کرد: ارائه خدمات به شهروندان منطقه ۱۴ باید استمرار داشته باشد و متوقف نشود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه ملاقات مردمی و گفت و گوی رو در رو با شهروندان یکی از موثرترین و پرخیرترین جلسات است، اظهار کرد: هر کجا مدیریت شهری مشارکت مردم را طلبید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد اجابت قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ارتباط معناداری بین عمران، آبادانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، تصریح کرد: در شورای سوم شهر اصفهان گروهی از اهالی منطقه ۱۴ با ارایه طوماری درخواست تغییر نام خیابان زینبیه به جهت مشکلات موجود در آن را داشتند، اما خوشبختانه امروز با اقدامات خوبی که در این منطقه انجام شده، به یک منطقه فرهنگی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان منطقه ۱۴ مستحق بهترین و بیشترین خدمات هستند، افزود: حضور پررنگ و جمعیت بالای این منطقه در زمان جنگ، انتخابات و ... تاثیرگذار است، بنابراین باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

نصراصفهانی با بیان اینکه منطقه ۱۴ دارای مردمی قدرشناس و مشارکت‌جو است، اظهار امیدواری کرد: با رویکردی که در شورای پنجم تحت عنوان "توزیع عادلانه خدمات" در همه نقاط شهر حاکم شده، خدمت رسانی به شهروندان استمرار یابد.

وی اظهار کرد: باید به عنوان مدیران شهری نگاه یکسانی به شهر داشته باشیم و شکاف موجود بین مناطق برخوردار، نیمه‌برخوردار و محروم را کاهش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: اگر بیلان‌کاری، آمار و ارقام محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهر چشمگیر باشد، قطعاً به عنوان یک پرونده درخشان از آن یاد خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در شهر افتاده به طوری که چندی پیش در نظرسنجی انجام شده بسیاری اتفاق نظر داشتند که منطقه ۱۴ متحول شده و اتفاقات خوبی در این منطقه رقم خورده است.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: نیازهای اهالی و معتمدان منطقه ۱۴ در بودجه سال آینده مورد توجه شورای شهر قرار می‌گیرد تا آنچه اراده می‌شود، در این منطقه محقق شود.

کد خبر 400280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.