اضطراب فولادشهر

سیصد و چهل و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قرارمون دوشنبه ساعت ۱۳:۳۰ در باغ تجربه" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص پخش دیدار سپاهان - شهرخودرو مشهد بر روی پرده سینمایی سالن حکمت دارد ، همزمان با پخش دیدار سپاهان قرار است ویژه برنامه ماهیانه فوتبال به وقت اصفهان با آیتم های متنوع برگزار شود و از بازیکنان و ستاره های دیروز ذوب آهن و سپاهان تجلیل شود .

"یحیی زخم خورده است ، مراقب باشید " عنوان دیگری از این روزنامه است که به جدال حساس و سرنوشت ساز سپاهان پدیده شهر خودرو اشاره دارد یحیی گل محمدی سرمربی پدیده در هفته های گذشته نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. آنها به تازگی بازی خود در آزادی در تقابل با استقلال تن به شکست دادند و امروز در حالی به مصاف سپاهان می روند که برای پس گرفتن صدر جدول و ماندن در کورس راهی غیر از پیروزی ندارند.

" از شب تلخ آزادی تا اضطراب فولاد شهر" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به دیدار سراسر حساس ذوب آهن در فولادشهر دارد بار دیگر تاریخ در حال تکرار شدن است، اما اینبار به جای آزادی جدال منصوریان و مهاجری در فولادشهر رقم خواهد خورد. باید دید خاطرات غم بار آزادی برای منصوریان تکرار میشود یا علی منصور انتقام خواهد گرفت.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 400276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.