کوچه "استاد شهریار" پیاده‌راه می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری تبریز گفت: پس از اتمام عملیات سنگفرش، نسبت به ساماندهی و تملک برخی از خانه‌های همجوار به منظور گسترش خانه استاد شهریار نیز اقدام می‌شود.

علی مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات سنگفرش کوچه استاد شهریار، اظهار کرد: این محل محور گردشگری شهر تبریز است و در طرح تفصیلی نیز به عنوان معبر پیاده‌راه درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این محور حدود یک کیلومتر طول دارد، ادامه داد: مسیر اصلی این محور، مسیر خانه استاد شهریار است که در نظر داریم پس از اتمام عملیات سنگفرش، نسبت به ساماندهی و تملک برخی از خانه‌های همجوار به منظور گسترش خانه استاد شهریار نیز اقدام می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری تبریز تصریح کرد: سعی می‌شود مرحله نخست عملیات نیمی از این مسیر که تقریبا ۵۰۰ متر است، تا یک ماه آینده به اتمام برسد؛ بودجه پیش‌بینی شده برای سنگفرش کل مسیر یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به روند سنگفرش برخی از خیابان‌ها و مسیرهای منطقه هشت و دیگر مناطق تاریخی شهر تبریز، گفت: عملیات سنگفرش کوچه استاد شهریار، اولین پروژه نیست و قرار است شش نقطه دیگر از این منطقه نیز به سنگفرش تبدیل شود.

مدبر در رابطه با سایر پروژه‌های سطح منطقه، اضافه کرد: به دنبال احداث مسیرهای گردشگری در سطح منطقه هستیم، همچنین قرار است از خودروهای برقی در این مسیرها استفاده شود.

کد خبر 400269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.