ایجاد ایستگاه ویژه آتش‌نشانی بانون در شهریار

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اشاره به نیاز به بانوان در برخی عملیات‌های آتش‌نشانی از راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان در شهریار خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد کریمی با اشاره به افزایش نیروی این سازمان جهت تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در مواقع حادثه اظهار کرد: نیروهای موجود سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار پاسخگوی تعداد جمعیت و منطقه جغرافیایی این شهر نیست به همین دلیل پیگیر افزایش تعداد ۹۰ نیرو برای این سازمان هستیم که از این تعداد ۹ نفر نیروی بانو هستند، آزمون استخدام آنان انجام شده و مراحل بعدی نیز انجام می‌شود.

وی گفت: حوادث آتش‌نشانی در برخی مواقع نیاز به نیروهای آتش‌نشان بانو دارد که دراین راستا به زودی ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان در شهریار راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اشاه به وظیفه سخت و خطیر آتش‌نشانان، ادامه داد: شغل آتش‌نشانی از مشاغل سخت و حساس است و اگر عشق و علاقه و حس انسان دوستی در میان نباشد کمتر کسی می‌تواند دراین شغل ثابت بماند.

کریمی با اشاره به موفقیت‌های این سازمان، افزود: نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری شهریار در مقاطع مختلف از جمله مسابقات و حوزه آموزشی تاکنون مقامات برتری را در استان کسب کرده‌اند.

وی یاد آور شد: سازمان آتش‌نشانی شهریار به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان و تلاش خود در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حالت آماده‌باش است و امیدواریم با حمایت‌های تمامی مسئولان به خصوص اعضای شورای اسلامی شهر و گام‌های ارزشمندی جهت جلوگیری از حوادث و پیشامدهای ناگوار برداریم.

کد خبر 400265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.