روایتی از بوبوجی خان در شلمرود

توی ده شلمرود این روزها بوبوجی خان داستان هایی برای گفتن دارد، دهی که حسنی در آن روزگاری را به تنبلی و شلختگی سپری می‌کرد این روزها بوبوجی خان صحبت از بازیافت ها و پسماند ها می‌کند و باید سفری کوتاه به شلمرود داشته باشید تا داستان جدیدی را تماشا کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شلمرود روستایی نام آشنا برای همه کودکان دیروز است که امروز مهمان نیز با بوبوجی خان مهمان کودکان امروز نیز می‌شود، تئاتر شاد و موزیکال "بوبوجی خان در شلمرود" با همکاری خانه کودک و گروه هنری ناردونه این روزها با موضوع بازیافت و پسماند روی صحنه رفته است.

عاطفه نقوی کارگردان این اثر در خصوص این نمایش کودکانه به خبرنگار ایمنا می‌گوید: این نمایش شاد و موزیکال از ۹ آذر آغاز شده و ویژه کودکان رده سنی پنج سال به بالا است.

کارگردان تئاتر بوبوجی خان با بیان اینکه این نمایش با حضور سه بازیگر به روی صحنه می رود، می‌افزاید: بوبوجی خان پادشاه زباله ها است که با وزیر و نگهبان خود در سطل زباله زندگی می کند و همه جا را به هم می ریزد و کثیف می کند بعد از مدتی به فکر این می افتد که حاکم شهری به نام شلمرود شود.

وی ادامه می‌دهد: وقتی بوبوجی خان به آنجا می رود متوجه می شود این شهر، شهردار دارد در مراسم انتخاب شهردار هرچه به ذهنش می رسد می گوید و مردم شهر انتخابش نمی کنند بعد از آن او و وزیرش متنبه می شوند، اما نگهبان همچنان به زباله ریزی ادامه می دهد و جایگزین پادشاه زباله ها می شود.

عاطفه نقوی با بیان اینکه این تئاتر، افزود: علاقه مندان برای حضور در این تئاتر می توانند با شماره ۰۹۱۳۱۸۲۹۱۶۸ تماس بگیرند.

گفتنی است که این تئاتر تا ۲۱ آذرماه صبح ها ویژه مدارس و مهدکودک ها و پنج شنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ ویژه خانواده ها در خانه کودک واقع در حدفاصل سی و سه پل و پل آذر روی صحنه می‌رود.

کد خبر 400254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.