۴ هزار یتیم اصفهانی بدون حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲۳ هزار و ۳۳۱ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد چهار هزار و ۳۴۳ نفر حامی ندارند.

محمدرضا متین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تعداد ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد در استان اصفهان، اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۳۳۱ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که درصدد جذب حامی برای آنها هستیم.

وی در خصوص حامیان این فرزندان افزود: از این تعداد چهار هزار و ۳۴۳ نفر حامی ندارند که امیدواریم با طرح‌های مختلف برای این فرزندان بتوانیم از اقشار مختلف جذب حامی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه، اظهار کرد: به‌ منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ نوع ‌دوستی طرح "همیاران امداد" در مدارس استان اجرایی می‌شود تا دانش‌آموزان داوطلب و علاقه‌مند به امور خیر بتوانند در این زمینه در کنار تحصیل فعالیت‌هایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح "هر کارمند یک حامی" هم در استان اجرایی می‌شود، افزود: برای حمایت بیشتر از نیازمندان تحت پوشش، طرح "هر کارمند یک حامی" در سراسر استان اجرا می‌شود و امیدواریم که با توجه به سابقه نیکوی معلمان در این زمینه، شاهد مشارکت گسترده‌ این قشر فرهیخته در این امر خیر باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر لزوم احیای ظرفیت ارتباطات کمیته امداد با دیگر دستگاه‌ها و جذب رابطین بیشتر، گفت: امیدواریم با همکاری اداره کل آموزش پرورش بتوانیم از میان مدیران و معلمان داوطلب در هر مدرسه استان اصفهان، یک رابط برای هماهنگی و کمک مؤثرتر به دانش آموزان نیازمند داشته باشیم.

کد خبر 400246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.