صیانت از بهبود یافتگان اعتیاد را جدی بگیریم

مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب ارتقاء سطح عزت نفس و سلامت روان در افراد بهبودیافته سوء مصرف مواد مخدر می‌شود.

یوسف آفرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای کنسرت آوای مهر برای جمعی از بهبودیافتگان سوء مصرف مواد مخدر، اظهار کرد: صیانت از فرد بهبودیافته، حلقه گمشده‌ای از چرخه ترک پایدار مواد مخدر است که متاسفانه در جامعه جدی گرفته نمی‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با استمرار برنامه‌های فرهنگی از این قبیل و همچنین همیاری سایر نهادهای مرتبط، بتوانیم روز به روز در امر صیانت از بهبودیافتگان عملکرد موثرتری داشته باشیم، افزود: حضور در برنامه‌های هنری و فرهنگی موجب ارتقاء سطح عزت نفس و سلامت روان در افراد بهبودیافته می‌شود.

آفرینی تصریح کرد: هنر هم شادی‌بخش است و هم درمانگر؛  برنامه‌های هنری می‌تواند موجب کاهش افسردگی و ایجاد نشاط در این افراد بهبودیافته شود که این امر در پایداری آن‌ها در پروسه سلامت بسیار موثر خواهد بود.

مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز گفت: در برنامه هنری و فرهنگی اجرای کنسرت آوای هنر، گروه‌های متعدد موسیقی از اقوام مختلف ایرانی با گویش‌ها، سازها و اشعار اصیل و ناب ایرانیِ مختص دیار خود، هنرنمایی کردند، همچنین موسیقی اصیل آذری، نوای سیستان و بلوچستان، لرستان، بختیاری، کردی، عربی و دیگر اقوام، طنین‌انداز تالار حافظ و کنسرت آوای مهر شد.

کد خبر 400245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.