عادل را برگردانید/دیدم که جانم می‌رود

در روزهایی که همه از نیمکت تیم ملی و گزینه‌های آن می‌گویند استراما با استقلال فسخ کرد تا مشکلات مالی در ایران و باشگاه‌ها بیش از پیش جولان کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فسخ قرارداد یکطرفه استرا و استقلال و داستان‌های ادامه دار نیمکت تیم ملی و تراکتور مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۸ آذر- بود.

"هدف" با عنوان "دیدم که جانم می‌رود"از فسخ قرارداد یکطرفه استقلال و استرا نوشت، فسخ قراردادی که فسخی بر امید هواداران آبی و شادی های چند هفته اخیر آنها بود تا تنها سرمربی موفق بعد از دوران قلعه نویی نیز در نیمه آبی تهران ماندگار نشود.

"گفتند پدر یک بازیکن پولت را می‌دهد به شرط تمرین پسرش با بزرگ‌تر " عنوان اول "گل" در خصوص اظهارات استراما در جمع بازیکنان استقلال است، اظهاراتی که شاید تلخی آن مرد موفق ایتالیایی را از ایران و تهران فراری داد.

"خبرورزشی" با عنوان "هاشمیان موقت،یحیی دایی یا قلعه نویی قطعی" عنوان و ادعای خبرورزشی در خصوص نیمکت تیم ملی است که در این لیست نام یحیی بیشتر در رسانه‌ها به گوش می‌خورد.

"ایران ورزشی" در عنوانی جنجالی نوشت "عادل را برگردانید"، این روزنامه اظهارات مشاور رییس را خطاب به رییس شورای نظارت به صدا و سیما را این گونه نوشت، اظهاراتی که البته راهگشا بودن آن مانند برگشت استراما به تهران است.

"آبی صدر را حفظ می‌کنند؟" عنوان "ابرارورزشی" از تقابل امروز استقلال و پیکان نوشت، رقابتی که سرمربی استقلال در آن هنوز مشخص نیست و آبی‌ها باید برای اولین بار در این فصل نیمکت خود را بدون حضور استراما ببینند.

"پیروزی" عنوان اول خود را به جشن بزرگان پرسپولیس و تقدیر از بیرانوند و پروین اختصاص داده است و با عنوان "جشن تاریخ" از گردهمایی بزرگان فوتبال و ورزش کشور نوشت.

کد خبر 400241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.