برگزاری ٥٠٠ دوره آموزش اطفاء حریق و امداد و نجات در کرج

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برگزاری ٥٠٠ دوره آموزش اطفاء حریق و امداد و نجات در شرکت ها، ادارات و مدارس این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد یساولی در حاشیه بازدید از ششمین جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش در جمع خبرنگاران از آموزش اطفاء حریق در غرفه شهرداری کرج خبرداد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش ایمنی و اطفای حریق، مسئولان آموزش سازمان آتش نشانی با حضور درغرفه مدیریت شهری، عملیات اطفاء حریق را به دانش آموزان و مراجعه کنندگان آموزش دادند. 

وی افزود: آموزش اصول ایمنی آتش نشانی در مدارس به منظور آمادگی دانش آموزان هنگام مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در مدارس انجام می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار نفر توسط کارشناسان این سازمان آموزش دیدند.

وی عنوان کرد: این آموزش‌ها با هدف آشنایی با اقدامات اولیه ایمنی و پیشگیری و نحوه استفاده از تجهیزات آتش نشانی اجرا می شود و علاوه بر یادگیری تعداد زیادی از دانش آموزان با این مهارت مهم و کاربردی، می تواند نقش بسزایی در زمان وقوع حادثه داشته باشد.

به گفته وی، مراجعه کنندگان در آموزش‌هایی که در محل نمایشگاه هفته پژوهش انجام شد، با کپسول های اطفای حریق و روش استفاده از انواع خاموش کننده های دستی و انواع حریق آشنا شدند.

کد خبر 400222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.