برای گل زدن بی‌دقت هستیم/در هفته‌های گذشته ۱۲ امتیاز از داور آسیب دیدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در هفته های گذشته ۱۲ امتیاز از داور آسیب دیدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی، اظهار کرد: باید سه امتیاز فردا را کسب کنیم، بعد از بازی با پرسپولیس خواب را کم کردیم به سراغ فعالیت های بدنی رفتیم، نساجی در زمین خودش تیم خوبی و در شهرهای دیگر با شناختی که از مهاجری دارم خوب بازی می کنند.

وی افزود: تلاش می کنیم سه امتیاز فردا در اصفهان بماند، هفته سیزدهم که جدول را دیدم و با سال گذشته که مقایسه کردم متوجه شدم هنوز می توانیم امتیاز و جایگاه خود را ارتقاء دهیم؛ تیم خوبی داریم، خوب بازی می کنند، اما در به ثمر رساندن گل بی دقت هستند و کم لطفی هایی از جانب داور به تیم می شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه در هفته های گذشته ۱۲ امتیاز از داور آسیب دیدیم، خاطرنشان کرد: قبل از بازی با پرسپولیس از بیژن حیدری خواستم که خوب کار کند و تحت تاثیر ورزشگاه قرار نگیرد، دقیقه ۴۶ پنالتی برای ما گرفته نشد، با سه نفر از اساتید داوری حرف زدم که آنها نیز تایید کردند این صحنه پنالتی بود، اما برای اینکه احتمال دارد در فضای مجازی به آنها توهین شود از من خواستند اسم نیاورم، به داوری احترام می گذاریم بازهم می گویم بیژن حیدری داور خوبی است و اشتباه در داوری پیش می آید.

منصوریان با اشاره به روحیه بازیکنان ذوب آهن، تصریح کرد: از نظر تاکتیکی خوب هستیم در این سه روز روی بحث روحی و روانی بازیکنان کار کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان در بازی های آینده باید جان فشانی کنند، ادامه داد: فردا ترکیبی ایده آل و نو خواهیم داشت که مسئولیت قاسم حدادی فر و محمدرضا خلعتبری سنگین تر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیم مهاجرانی خوب گل می زند و خوب گل می خورد، گفت: ذوب آهن کم گل می خورد و کم گل می زند؛ دروازبان پرسپولیس گلر خوبی بود می توانیم با پیروزی در چند بازی جایگاه خود را در جدول تغییر دهیم.

وی اضافه کرد: به بازیکنان گفتم که باید بازی با پرسپولیس را فراموش کنند و باید به بازی با فولاد، تراکتور و استقلال فکر کنند که نمایش خوبی نیز داشتند.

کد خبر 400189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.