بازیکنان با انگیزه هستند/ فوتبال خوبی ارائه می دهیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: باتوجه به اینکه در دوبازی گذشته نتیجه لازم را کسب نکردیم، اما بازیکنان با انگیزه هستند و فوتبال خوبی ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: فردا بازی پرفشاری رو در روی ذوب آهن خواهیم داشت، با توجه به نفراتی که از تیم جدا شدند و مشکلاتی که وجود دارد نوع فوتبال تغییر کرده  است.

وی افزود: باتوجه به اینکه در دوبازی گذشته نتیجه لازم را کسب نکردیم، اما بازیکنان با انگیزه هستند و فوتبال خوبی ارائه می دهند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: نساجی و ذوب آهن در جایگاه واقعی خود نیستند، هدف اول ما ارائه بازی خوب بعد از آن نتیجه گیری است که امیدواریم فردا بازی خوب و تماشاگر پسندی داشته باشیم و داوران آماده باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه تیم‌ها یکدیگر را آنالیز کرده اند، تصریح کرد: در بازی فردا تیمی که کمتر اشتباه کند پیروز خواهد بود، تیم های استقلال، سپاهان، پدیده تیم‌های خوبی هستند که از ما اندازه دو بازی انرژی می گیرند و این بازی های پشت سرهم سخت است.

وی ادامه داد: بازیکنانم با انگیزه هستند و به عشق هوادارانی که همیشه تیم را حمایت کردند بازی می کنند، ارتباط خوب با مردم باعث انگیزه بیشتر در بازیکنان شده است.

مهاجری با بیان اینکه هیچ فشاری از سوی باشگاه روی ما نیست، خاطرنشان کرد: وقتی که در خانه بازی را واگذار می کنیم و بازهم تماشاگر تیم را حمایت می کند نشان می دهد که راه را درست می رویم؛ با وضعیت مالی که باشگاه دارد کسی انتظار قهرمانی ندارد، زمانی که مردم از فوتبال لذت می برند نتیجه هم به همراه می آورد،.

کد خبر 400186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.