عاملان تخریب خوابگاه دانشگاه هنر اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از دستگیری ۳ نفر از عاملان تخریب ساختمان خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر و ضرب و جرح یکی از دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: به دنبال تخریب ساختمان خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان و ایجاد ضرب و جرح یکی از دانشجویان که در آستانه روز دانشجو انجام شده بود بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با پی جویی های علمی و تخصصی هویت سه نفر از عاملان این حادثه را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی یکی از این افراد را هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات متقن پلیس به اقدامات مجرمانه خود اقرار کرده و با اعترافات وی دو عامل دیگر این حادثه نیز طی دو عملیات جداگانه در مخفیگاه های خود دستگیر شدند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ننیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند گفت: به تمام کسانی که با اقدامات مخرب خود امنیت و آرامش مردم را برهم بریزند هشدار می دهم که پلیس آن ها را زیر نظر دارد و در سریع ترین زمان دستگیر و به سزای اعمال خود می رسند.

کد خبر 400131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.