آغاز نصب کارت شناسایی رانندگان بر روی تاکسی‌های قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز نصب کارت شناسایی رانندگان بر روی تاکسی‌های ناوگان سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد.

به گزارش ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: به منظور تکریم شهروندان، نظارت بهتر بر عملکرد تاکسیرانان و افزایش اعتماد عمومی نسبت به رانندگان تاکسی، عملیات نصب کارت شناسایی بر روی پنج خط تاکسیرانی، رزجرد- قزوین، ولی عصر(عج) –دانشگاه، ولی عصر(عج) –میدان آزادی، بازار–کوثر مینودر، دانشگاه آزاد–میدان آزادی آغاز شده و تا پایان سال جاری بر روی تمام تاکسی‌های ناوگان سازمان تاکسیرانی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: در کارت‌های شناسایی نام و نام خانوادگی، کد، عکس تاکسیران و شماره سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی و شماره پیامک ارتباط با سازمان درج شده و شهروندانی که نسبت به تاکسیران مورد نظر انتقاد، شکایت و یا پیام تشکر داشته باشند، به راحتی می‌تواند آن را با سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.

عرشیان تصریح کرد: کارت شناسایی راننده و خودرو بر روی داشبورد تاکسی‌ها نصب می‌شود تا در معرض دید مسافران صندلی جلو و عقب باشد و همه رانندگان موظف به نصب آن هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه بعضی از مالکان، تاکسی‌های خود را در اختیار افراد فاقد مجوز قرار می‌دهند، با نصب کارت شناسایی بر روی تاکسی‌ها، جلوی این گونه تخلفات گرفته شده و رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادها سریع‌تر انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان است که امیدواریم در این زمینه عملکرد موفقی داشته باشیم.

کد خبر 400125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.