شهر خودرو- سپاهان/ جدال ۶ امتیازی تعقیب کنندگان استقلال

حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر، فردا بین شهر خودرو و سپاهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تیم‌های شهر خودرو مشهد و سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های شهرخودرو و سپاهان

دوشنبه، ۱۸ آذر، ساعت ۱۴:۳۰

پخش زنده: شبکه‌های ورزش، خراسان رضوی و اصفهان

ورزشگاه: امام رضا (ع)

داور: بیژن حیدری

آخرین رویارویی: پدیده یک- سپاهان یک

سپاهان با لشکری از مصدومان

امیر قلعه نویی در شرایطی تیمش را به مصاف شهر خودرو مشهد می‌فرستد که مصدومان پر تعداد این تیم دست این سرمربی را برای چینش ترکیب ایده‌آل بسته است. برای این بازی هرچند مرتضی منصوری در دسترس قرار گرفته است اما مصدومیت شدید پورقاز باعث شده است ستون خط دفاعی سپاهان در این بازی غایب باشد. غیر از او محمدرضا حسینی و سعید آقایی دیگر مصدوم سرشناس سپاهان هستند که در مورد آقایی باید منتظر ماند و دید پیش از بازی در نهایت می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد یا خیر.

سپاهان که برای دومین بازی متوالی بیرون از خانه بازی می‌کند یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود را برابر شهر خودرو برگزار خواهد کرد. شاگردان قلعه نویی در شرایطی به مصاف شهر خودرو می‌روند که دو تیم در جدول رده بندی همسایه هستند و ۳ امتیاز این دیدار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طلایی پوشان اصفهانی دو دیدار قبلی خود را با نتیجه تساوی پشت سر گذاشته‌اند و مساوی هفته قبل برابر نساجی باعث شد صدر جدول از دست سپاهان برود، با این شرایط سپاهانی‌ها امیدوار هستند با پیروزی برابر شهرخودرو حداقل اختلاف یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کنند.

شهر خودرو و دو شکست متوالی

تیم رده سومی شهر خودرو که تا دو هفته پیش صدرنشین جدول رده بندی بود در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که دو شکست متوالی برابر صنعت نفت و استقلال این تیم را تقریباً وارد بحران کرده است و البته همین موضوع انگیزه‌ای است که در بازی با سپاهان دو شکست قبلی با پیروزی جبران شود.

یحیی گل محمدی که یکی از بهترین مربیان داخلی به حساب می‌آید این روزها شرایط خوبی را در تیمش تجربه نمی‌کند و همین چند هفته پیش بود که از شرایط تدارکات تیم ابراز گلایه کرده بود. او که حالا با دو شکست متوالی روزهای پر فشاری را تجربه می‌کند به دنبال کسب ۳ امتیاز خانگی و تصاحب رده دوم سپاهان است.

یکی از نکات جالب تقابل دو تیم تعدد بازی‌های تدارکاتی دو تیم فصل جاری است و تقریباً هر بار که لیگ تعطیل شده است دو تیم در مشهد یا اصفهان برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، علی مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمد محبی، رضا میرزایی و کی‌روش استنلی

ترکیب احتمالی شهر خودرو:

سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد محمدی‌مهر، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سعید صادقی، حسین مهربان، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری

کد خبر 400123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.