نگاه به حمل‌ونقل شهری توسعه‌ای باشد

رئیس کمیسیون اقتصادی، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان از معاونت جدید حمل‌ونقل شهرداری اصفهان خواست اجرای "طرح جامع حمل‌ونقل شهری" را تسریع بخشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همواره در حوزه مدیریت ارشد شهرداری نگاه شایسته سالارانه داشته‌ایم، اظهار کرد: بهای رشد این مدیران را همه مردم پرداخت می‌کنند که امیدوارم باز هم بکار گرفته شوند.

وی افزود: امیدوار هستیم مدیر جدید اقدامات توسعه‌ای در راستای بهبود حمل‌ونقل شهر اصفهان در بخش‌های مختلف را با نگاهی متفاوت پیگیری کرده و اجرای طرح جامع حمل‌ونقل شهری را تسریع بخشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برخی زیرمجموعه‌های شهرداری مانند سازمان زیباسازی و سازمان فاوا همچنان با بدهی‌هایی مواجه هستند که باعث شده روال معمول حرکت آنها دچار اخلال شود بنابراین از شهردار و معاون اقتصادی وی درخواست می‌کنم راهبردی برای پرداخت این دیون پیش‌بینی کنند تا بهانه‌ای برای آنکه سیاست‌های شهرداری دنبال نشود وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ مناطق ملزم به تعریف پروژه‌های مشارکتی شده‌اند، ادامه داد: در این خصوص مناطق شهرداری ضعیف عمل کرده‌اند که امیدوارم تا پایان سال این اتفاق بیفتد زیرا با توجه به محدودیت در تامین منابع مالی، مشارکت بخش خصوصی می‌تواند حائز اهمیت باشد.

کد خبر 400120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.